|
||||
|
||||
yep..paar keer zien langsrijden..
|
||||
|
||||
stoer ding..ziet er strak uit..
|
|
|||
|
|||
aaah waar ergens???
heb best wel veel toerkes gemaakt daar .... |
|
||||
|
||||
Ga morge es ff speuren in de foto's we hebben em vast en zeker er wel tussen staan. Kan niet missen. Alleen niet stilgestaan bij het feit dat jij het was.
Was jij ook bij de kugeltoren?? Daar was ik namelijk ook, eerlijk gezegd niet op gelet.... |
|
|||
|
|||
jah, daar ben ik ook geweest... samen met rode g1 , gele derby en zwarte t4 bus...
|
|
||||
|
||||
beige derby :p
|
|
|||
|
|||
snorry dude :-)BEIGE DERBY
|
|
||||
|
||||
Quote:
Reifnitz :p |
|
|||
|
|||
:biggrin: ahzoe... next time hallo zeggen he :smile:
grtz |
|
||||
|
||||
heb nog getoeterd een aantal keer. Als we vanaf velden naar Reifnitz reden, stond er ergens halverwege (bij Dellach volgens mij) de derby langs de weg. En volgens mij stonden jullie op het balkon van het pension/hotel...
|
|
|||
|
|||
ahjaaa.... daar zaten we!!!(maria worth)
er toeteren daar ook zoveel mensen dan he :-)... grtz |
|
||||
|
||||
ja en jullie zwaaiden elke keer braaf terug... zelfs naar een rode ford focus met duits kenteken.. :p (dat waren wij)
|
|||
|
|||
Quote:
fuccck nu hebben we ons verraden focus freaks hehehehee schaam u !! met ne focus rond rijden daar :biggrin: grtz |
|
||||
|
||||
ja leenauto........ anwb vroeg wat voor auto we wilden... "iets van een golfje ofzo?" wij dachten een golf5 mee te krijgen..... komt er zo'n frod eskrot aantuffen....
wat nou "iets van een golfje"