|
||||
|
||||
ik vind nu wel dat die putdeksels op het trottoir moesten liggen en die wegen helemaal strak maken
zo ben je wel goed bezig zo te zien
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er allemaal zeer netjes uit , en een tweeling als ik het zo mag noemen is altijd wel mooi .... Succes er mee, en veel goede kilometer toegewenst siem __________________ MK1 vw haaksbergen |
|
||||
|
||||
Thank's zal wel lukken heb er al weer 10 000 km op zitten met het golfke. ben blij dat je hem weer klaar hebt sikke, zijn tweeling broertje wert al wat ongerust . En de binnenkant van dat hok van mij moet idd nog bruin, maar het is nu ff wat te koud om te gaan kliederen met verf
grt Bonne |
|
|||
|
|||
heb nog wel voor raam liggen sike met groene band er in
|
|
||||
|
||||
ik heb er ook al een ander raam in.
maar ik moet nodig eens bij je langs komen voklswein (voor die buiten temp. sensor) |
|
||||
|
||||
Zo, ff een paar andere velgen onder de golf gezet lagen al een tijdje bij me zwager achter de schuur, ff schuuren en spuiten en het ziet er weer goed uit.
de naafkappies moet ik nog schuren en spuiten en dan kunnen die er ook op. Ziet er wel weer leuk uit zo, al zeg ik het zelf en het heeft ook nog eens €0,- gekost aleen wat tijd de rest had ik wel grt bonne |
|
||||
|
||||
En de naaf kappies zitten er ook onder
groetjes Bonne |
|
||||
|
||||
lol, leuk gevonden!
|
|
||||
|
||||
Gister sikke ff geholpen met ze caddy , maar zijn we ook ff bij de sloop geweest voor een nieuw raammechanisme voor mijn golf en een zetje orginele rood zwarte achterlichten
ik ben er weer helemaal blij mee |
|
||||
|
||||
hey, bonne, die velgen staan hem GOED
omdat het v/d week van dat mooie weer was vond ik dat mijn golfje ook wel weer eens wat aandacht mocht hebben, ik heb hem van binnen en van buiten even helemaal goed schoon gemaakt. en hier en daar nog wat krasjes en plekjes bij gewerkt. hier ff een paar fototjes er was ook alweer een kite surfer actief: en als je goed ziet zie je hem hier over mijn auto heen springen hier een vaage maar grotere foto: als het goed is zijn wij binnenkort ook weer veel op dit meer te vinden, wij wakeboarden hier namenlijk altijd |
|
||||
|
||||
Vette auto's, waar is dat meer precies kite namelijk zelf ook
|
|
||||
|
||||
Leuke auto/foto's, bij het Eeltjemeer of niet?
|
||||
|
||||
ja dit was indd bij het eeltjemeer in rinsumageest (Friesland)
wij zijn aan het einde van de afgelopen zomer begonnen met wakeboarden daar, dit seizoen willen we weer gaan wakeboarden en dan volgend seisoen willen wij ook graag gaan kiten |
|
||||
|
||||
He kerel, dikke foto's man, en wat is ie weer mooi schoon
Hij glimt bijna |
|
||||
|
||||
afgelopen donderdag zijn we ff naar hengelo geweest om een paar velgen af te laten draaien. en onderweg heb ik ff een paar leuke foto`s gemaakt
|
|
||||
|
||||
Dat is een erg mooie kleur voor die Golf zeg. Als zou ik de plastics eens met plastishine oppoetsen, dat is nog netter.
|
||||
|
||||
Coole foto's,
grt Bonne |