![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bodem zijn we ook niet zo bang voor maar de body is er ook vrij slecht aan toe. bandenbak achterpaneel bumpersteunen achter schutbord thv napoleonhoed kattenbak bovenin deuren beide kokers als we dit gaan repareren gaat het ons best veel geld kosten totdat ik een mooie aanbieding kreeg van iemand die mijn vorige kever van mij gekocht heeft. hij heeft een body staan die volledig strak is zonder laswerk en deze is 16jr geleden in de primer gezet en vervolgens de schuur in gegaan. dus wij hoeven dalijk enkeld de bodem op te knappen qua roest ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das geen gek vooruitzicht, als je de body zo ergens vandaan kan toveren!
|
||||
|
||||
![]() lijkt wel een beetje op mijn topic
![]() waarom haal je niet ergens een bodem vandaan ipv hele spulletje opnieuw bij elkaar bakken? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
we moeten ook nog wat leren van het hele project, als we alles kant en klaar gaan kopen dan dan leer je nog niets. een boutje en een moertje aandraaien konden we al ![]()
|
||||
|
||||
![]() updeet, vandaag eindelijk de body opgehaald.
![]() ![]() ![]() uitlaatuitsparingen dichtgelast ![]() dashboard strak ![]() ![]() body is 16!! jaar geleden gelast en in de primer gespoten en vervolgens de schuur ingegaan, dat is nog eens mazzel hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() hey mooi project man!
Ben zelf ook met een kever bezig en ik heb het zelfde plaatje voor ogen als jij. Succes en ik hou je project in de gaten! Frank |
|
||||
|
||||
![]() Das lang niet gek, lijkt een lekkere basis.
Nu ben je ineens een stuk verder!
|
||||
|
||||
![]() laat je het dashboard ook zo dicht of maak je er weer een orgineel dashboard van?
|
|
||||
|
||||
![]() Dat is ff een meevaller! ziet er goed uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
thanx mensen, dashboard blijft waarschijnlijk zoals ie nu is, het is erg netjes gedaan dus ik vind het zonde om daarin weer te gaan zagen. het gaat wel bij de look vd auto passen ![]()