![]() |
|
||||
|
||||
![]() " Mutti mutti guck da eine ratte ! "
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk uitlaatje ..
![]() Man man man .... heb niet zoveel met die Hoodride cultuur maar dit is toch wel erg cool . ![]() ![]() Complete URL : http://hunnertcarpileup.com p.s. Motorcarbs ? ![]() Last edited by Gert : 02-11-2006 at 19:45. |
|
||||
|
||||
![]() die onderste foto...
inlaat op de uitlaat en andersom?? |
|
||||
|
||||
![]() ![]() in- en uitlaatzijde omgedraaid? |
|
||||
|
||||
![]() Omgekeerde crossflow LOL
|
|
||||
|
||||
![]() lol!
ik vroeg eerst!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En die houten stok bij zijn linker achterwiel, is dat zijn handrem?
|
|
||||
|
||||
![]() Wij zijn maar een stel saaie en fantasieloze prutsers als ik deze lui bezig zie
![]() ![]() ![]() Wel slecht voor je lak ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() WoW, die roeste cabine, vett
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De schuur in dan!!
|
||||
|
||||
![]() wow, dat zijn echt sick rides!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 15-11-2009 at 23:44. |
|
||||
|
||||
![]() Rat ok
Maar wel rot ipv rod ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vind hem wel stoer
|
||||
|
||||
![]() Quote:
WTF, zie dit nu pas. Dat is inderdaad omgedraaid, moet natuurlijk te doen zijn (ontsteking wijzigen en draairichting blok omdraaien?)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
IN en UIT laat kleppen zijn toch ook anders??? |
|
||||
|
||||
![]() Ik zat meer te denken aan nokkenassen omdraaien. Of de bak aan de andere kant monteren en de draairichting andersom maken zoals jij zegt Stijn anders kan dat ding alleen hard achteruit.
|
|
||||
|
||||
![]() Met de bak kun je nog wel wat verzinnen, verschillende blokken hebben verschillende draairichtingen, dus daar is nog wel een 'draai' aan te geven...
In en uitlaatkleppen zijn in principe hetzelfde beestje, dus dat moet ook nog lukken (ok, tegenwoordig natriumgevulde uitlaatkleppen etc etc maar dit amerikaanse gietijzer is vast nog erg basic). Ik zou er het fijnere wel eens van willen weten!
|
||||
|
||||
![]() Zo'n blok heeft toch 2 koppen? Hebben ze die misschien wel omgewisseld.
|