|
||||
|
||||
Resto: 25-11-2006 / 26-11-2006
Zeker weer wat vorderingen aan de bus...
Dit weekend was het weer tijd om de bus eens even goed aan te pakken! Vooras, versnellingsbak gedemonteerd en een frame op wieltjes gemaakt om zo de bus makkelijk te kunnen verplaatsen en er makkelijk aan te kunnen werken! Verder ben ik lekker bezig geweest met het verwijderen van die dikke - en naar mijn mening erg lelijke- laag lak wat erop zat... een aardig klusje maar we zien nu echt wat we in huis hebben en we worden er alleen maar blijer van! Martijn is begonnen met het verwijderen van de laadvloer. We hebben even gekeken wat er verder nog aan materiaal nodig is om straks door te gaan... de vloer ligt in ieder geval al klaar. Maar check gewoon de foto's op AirMighty.com! Hier alvast een paar: Het is wel duidelijk waardoor hij door zijn voeg was gezakt... Vloertje eruit... Beetje lak verwijderen: Mmmm.... even kijken hoe dat zal staan versmald, verlaagt, pinkertje eruit... nice! Beetje ontspanning na al dat geslijp en gekrab... Nou dat was weer een gezellig en geslaagd weekend... ...hier staat ze in afwachting tot we weer verder gaan: Veel meer resto foto's natuurlijk te vinden op mijn website AirMighty.com Groeten, Niels
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 27-11-2006 at 12:00. |
|
||||
|
||||
die ziet er nog goed uit voor zo`n oude bus Niels! super!!
|
||||
|
||||
Puik werk, mannen!!!
Is idd een dikke laag verf zo lijkt het: Komt helemaal goed met dat smalle asje en die velgjes!
|
||||
|
||||
Lijkt al heel anders Niels! Zo te zien een erg hard apparaat onder het moderne lakje!!
|
||||
|
||||
dat ziet er goed uit man!
|
||||
|
||||
wow.. ik ben fan.. mag ik je aanraken?
|
||||
|
||||
Quote:
Is idd een dikke laag verf... maar met twee lagen afbijt en een scherpe krabber gaat het prima Quote:
Ja he, oogt direct een stuk beter dat vinden wij ook En ja hij is erg hard, eigelijk ben ik nog (bijna) geen roest tegengekomen... zaken zoals de dakgoten e.d. zijn kogelhard! Quote:
Thanx gozer!
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha... kijken mag, maar aanraken?!?
|
||||
|
||||
Quote:
Eyes don't leave fingerprints
|
||||
|
||||
mooie harde basis zo te zien..
kleine (zwenk)wieltjes zijn wel da bomb! succes in ieder geval, leuk topic om te volgen. |
|
||||
|
||||
Hoe krijgen ze het trouwens voor elkaar dat die draag arm afbreekt
|
||||
|
||||
Quote:
Tsja... die gasten hebben geprobeerd om veerstaal (of hoe je dat ook noemt) te lassen... en dat houdt dus niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Zo is dat!
|
||||
|
||||
** gepaste stilte **
|
|||
|
|||
waarom straal je die bus niet heb ik met mijn bus ook gedaan scheelt je heel veel tijd
ik ben ook met die verfafbijt begonnen maar dat kost zoveel tijd en ook geld ik had mijn bus voor 250 euro helemaal gestraalt en van krom trekken had ik echt geen last gr mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook mijn idee,mijn Pa zijn bus hebben we ook laten stralen en eindresultaat was perfect,nergens last van,meteen in de EP laten zetten en we hadden een perfecte basis. Dit is wel leuk en gezellig maar je hebt er zoveel rommel van en het is denk ik duurder dan stralen. Verder veel lof over je Busjes,zal zeker een stoer busje worden . Hoe ben je er in godsnaam aan gekomen?? Of is dat een HEEEEEEEL lang verhaal Succes ,ben benieuwd |
|
||||
|
||||
Quote:
het moet niet gekker worden, straks gaat gert nog om een handtekening lopen vragen
|
||||
|
||||
Nee hoor .. alleen van Rikki James .
Niels is gewoon knuffelbaar |
|
||||
|
||||
goed besug gasten !!
Kom aankomend weekend denk ik ook weer ff buurten, en gelijk de jongste UDB telg bewonderen natuurlijk Keep up the good work !!
|
||||
|
||||
Vette shit Niels!
Goede basis idd. Zou hem ook laten stralen, maar misschien is het niet verkeerd om eerst het grove eraf te bikken. Hebben ze alleen meer werk mee tijdens het stralen volgens mij. Veel succes, dit blijf ik volgen