|
|||
|
|||
Quote:
hahahaha
|
||||
|
||||
Quote:
nee je moet goed lezen hij gaat ze RESTRAUREREN... geen id wat het is maar het klinkt goed.... sorry hoor maar je hebt al veel praatjes verkocht en ik heb nog nooit een foto van je auto's gezien behalve die ascona....
|
||||
|
||||
Quote:
ja, haha, die was goed. Van de zeven personen met die swallows ken ik er vijf persoonlijk, dat kun je me rustig geloven, dus wat is het probleem? Wat is dat langzamerhand voor een geirriteerd sfeertje op dat forum hier aan het worden, bij het minste zijn sommige meteen op hun teentjes getrapt.
|
||||
|
||||
komt door de nieuwe garde die erbij komt..
en Jelle is een aanstichter geweest van de lange tenen op volksforum.. maar je hebt het over een club.. ik zie golf-ig.de meer als een forum en site. niet als een club. en dat je 5 mensen persoonlijk kent, petje af! ik ken hier de meesten van de eerste lichting ook maar verkondig dat op andere forums niet als clubgenoten. dus niet geirriteerd.. realistisch..
|
||||
|
||||
Quote:
Zelf ook wat lange tenen?
|
||||
|
||||
Quote:
Richard, geloof me nu maar, de Golf 1-IG is wel degelijk een club, waar iedereen die lid is van die club jaarlijks een bepaald bedrag aan contributiekosten moet overmaken, zoals bij iedere andere club/vereniging, wat krijgen de leden daarvoor terug? Vier maal per jaar een clubblad, eenmaal per jaar word in Wolfsburg de meeting georganiseerd, waar iédereen welkom is, dus ook niet clubleden, en voor de clubleden worden er ook nog eens kleine meetings georganiseerd in het voorjaar en de herfst. Die club heeft dus ook een site met een forum, maar dat wil dus niet zeggen dat het alleen maar een virtuele club is. @Breadfan: misschien, af en toe.
|
|||
|
|||
Laten we nu een beetje ontopic blijven.
Laat de foto's maar komen.
|
||||
|
||||
Quote:
@:Type 17,ken ze allemaal niet (lekker belangrijk) @:Richard,
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Mijn Swallows:
Golf LS, Senegalrot, 88-DU-01, 27 sept 1974 Golf LS, Brilliantgelb, 87-DU-56, 27 Sept 1974 (ook!) Golf (basis), Marinogelb, 27-GX-20, 21 oktober 1975 (met trommelremmen!!) Golf S Automatic, Marinogelb, kentekenloos, ter sloop
|
||||
|
||||
collega van me had ook een swallowtail zei ie gisteren op mn werk.
van 1974 tot 1980, een knal-blauwe 3 deurs LS 1600cc... Hij heeft hem toen gekocht voor 10.000 gulden, en 5 jaar later ingeruild voor een jetta mk1 Hij heeft er nu nog steeds spijt van
|
||||
|
||||
Stijn, jij hebt wss de grootste collectie swallowtail's
Al lang in jou bezit?? |
|
||||
|
||||
De gele 75er het langste, die heb ik al sinds begin 2003.
De gele 74er daarna, sinds oktober 2003. De rode 74er heb ik recent gekocht, januari 2005.
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij issie ook zo'n beetje de enige met een COLLECTIE!!! swallowtails!
|
||||
|
||||
Last edited by Berserker : 24-10-2006 at 12:46. |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk, leuk.
|
|||
|
|||
Even een voorlopig lijstje gemaakt :
steven16v --------------- 23 oktober 1974 zus van sponzer --------- 13 november 1975 74mk1 ------------------ 1974 (datum weet ik niet, maar was vrij oud ) bbs-roy------------------ 9 mei 1975 carbreaker de autosloper - 19 januari 1975 Stijn -------------------- 27 september 1974 1 Stijn -------------------- 27 September 1974 2 Stijn -------------------- 21 oktober 1975 Dit is het voorlopige lijstje. Zullen in de toekomst wel weer wat bijvullingen gedaan worden. @originalOldskool eerst foto's of op z'n minst kentekens.
|
||||
|
||||
Quote:
WTF deze reactie had ik nog niet eens gezien... Dat hij ook werkelijk nog denkt dat er hier ook maar eén iemand zit die hem gelooft... what an assclown...
|
||||
|
||||
ja daarom... Hij laat ze eerst jaren lang wegrotten om ze dan vervolgens op z'n ***** weer dicht te lassen...
|
|
||||
|
||||
Ja inderdaad mooi verhaal... Wie heeft er trouwens ook geen foto's van zijn/haar trots?