|
||||
|
||||
Quote:
Ach, ik ga de wagen toch niet kopen, dus zelfs met een ton zou ik de prijs goed vinden!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe het gezegd word weet je niet, geschreven tekst komt mischien wat anders over.
|
||||
|
||||
Het kan subtieler...
|
|
||||
|
||||
het is gewoon veel geld voor een golf 2, als dat niet meer gezegt cq getypt mag worden weet ik het niet meer..
en ja, het zal vast voor deze auto niet duur zijn.. zal waarschijnlijk veel geld gekost hebben om te bouwen, maar feit is dat het een oude golf is die veel poen moet kosten, (een echte audi S3 komt in de buurt) als ie dan ook nog eens 3 keer zo veel geld gekost heeft dan dat ie nu moet opbrengen, vraag ik me af wie hier nu het verstandigst is, iemand die dit veel geld vindt, of iemand die zoveel geld in een oude vw steekt en het er nooit weer voor terugkrijgt.maar ieder z'n ding natuurlijk. |
|
||||
|
||||
helemaal mee eens hajee
|
||||
|
||||
Deze stond destijds ook voor 15.000 te koop, geld dan hiervoor precies hetzelfde...
G60 met dikke 300 pk's.... |
|
||||
|
||||
Weet je wat het is, een ieder heeft z'n eigen mening, je kunt hier wel eeuwige discussies over voeren, meestal wat je erin steekt haal je er vaak niet uit. Het is ook een hobby he en die mag van mij wel wat kosten, je moet gewoon genieten van je ride.
|
|||
|
|||
op de mivw site staat dat de golf bij bob blijft
|
|
||||
|
||||
Even een update, De golf van Bob staat niet meer te koop.
Bob gaat de auto uitkleden en de aparte onderdelen verkopen,zoals de bumpers,front ,dash,interieur en airride. De reden dat de auto weg moest was dat hij er geen plezier in had,hij moest er te voorzichtig mee doen (dat zijn zijn woorden) Hij wil een origineel dashboard erin en 2 kuipstoelen,de airide gaat eraf zodat de wegligging 100% zal zijn. Deze auto heeft Bob erg veel geld gekost omdat hij zelf echt helemaal niks kan,hij kan er alleen maar in rijdenen dat is het. En 1 keer doe je een keer iets voor niks maar dat houdt na 5 keer ook wel een keertje op,het kost mij immers ook tijd en geld,we helpen elkaar binnen de club tot op zekere hoogte. Dus in het kort ,de auto blijft en alles behalve de motor en remmen gaan in de bingo en zullen vervangen worden door origineel golf 2 spul. Zo verdient hij toch nog wat ,en kan hij dat in zijn zaak stoppen. Ik type dit voor Bob,dus val mij er niet lastig mee,je kunt Bob altijd bellen voor onderdelen op 0611174553 |
|
|||
|
|||
volksforummers zeuren ook veeeeeeel ,,,,en schroeven te weinig daaaag de sloper uit wezep
ps die ook voor een duppie alles wil...
|
||||
|
||||
Quote:
Dus hij kan de auto niet betalen? Als je een auto laat bouwen voor heel veel geld en je gaat er meetings meerijden en probeert hem erna dan weer te verkopen..voor wie doe je het dan? Quote:
Probeer dit eens |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe bedoel je dat? Hoe kan hij de auto nou niet kunnen betalen? De auto is al een paar jaar terug gekocht en verbouwd. De onderdelen die nu verkocht worden zijn niet onderhoudsgevoelig. De auto, motor en remmen etc. blijven. Doel is de auto een origineler en minder opvallend uiterlijk te geven zodat je hem makkelijker ergens kunt parkeren zonder je druk te hoeven maken over diefstal of inbraak. In iedergeval minder dan voorheen. En zoals Emiel al zei: zo verdient hij toch nog wat, en kan hij dat in zijn zaak stoppen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dude... you're so right...
|
||||
|
||||
Quote:
Vind je het gek dat je alleen oude Volkswagens hebt als je in 2017 leeft
|
||||
|
||||
Quote:
Waar heeft hij gelijk in?? leg eens uit???? Ik kan mijn niet herinneren dat er 10 tallen auto's van onze club te koop hebben gestaan ,en waar dan ook zo'n ophef over was. |
|
||||
|
||||
Gaat niet zozeer om de auto's van jullie die te koop komen, maar om de sfeer die er gecreërd wordt (vaak door anderen) rond de auto's uit de MIVW-stal komen. Net alsof de hele Nederlandse scene alleen maar draait om en rond MIVW. Nog even een voorbeeld om te verduidelijken wat ik bedoel: ik hoorde eens over een jongen die z'n auto helemaal klaar had en graag bij jullie club wilde, maar zijn auto paste qua stijl niet binnen jullie club. Dat kan en mag, maar daarop besloot die jongen zijn auto dan maar weer te gaan veranderen zodat hij erbij mocht horen.
No offence op jullie auto's dus, er is maar 1 binnen jullie club wiens auto mijn smaak niet is, maar er is toch echt meer moois (en trendsettends) binnen de Nederlandse scene.
|
||||
|
||||
Quote:
Wij zijn geen club waar je lid van wordt zoals bij een voetbalvereniging. Zo van iedereen mag lid zijn zolang die maar betaald. Bijna elk lid is er zeg maar ingerold. Ik werk bij de VW-dealer en zelfs daar ben ik aleens opgebeld door een klant die lid wou worden van MIVW, dat gaat dus niet op deze manier.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is niet de eerste keer dat ik dit moet uitleggen en ik ben bang dat het ook niet de laatste keer is.
|
||||
|
||||
Het gaat mij niet om het al dan niet en op wat voor manier lid worden van jullie club, het illustreert hoe belangrijk deze jongen het vond lid te zijn van MIVW, zelfs zo belangrijk dat hij daarvoor zijn eigen smaak wel 180 graden wilde omturnen.
-Volkswagen Golf MKII GTI 1984 Last edited by Arnaud : 01-10-2006 at 17:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie is er dan vekeerd bezig MIVW of die sukkel zonder eigen smaak en eigen mening ? AMEN ! |