|
||||
|
||||
Dus het uitlaatje al even gemonteerd Alberto. Is die ook weer mooi dicht! Mooi zwaar geluid zo? Had het systeem onder mijn 16V altijd wel.
Op zich wel jammer dat de Sebrings nu weg zijn, vond ze er erg mooi onder staan! Maar goed, velgen zijn zo weer gewisseld natuurlijk en wie weet wat voor setje je volgende week weer in de schuur hebt liggen. Succes verder!
|
||||
|
||||
Meer!!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee nog niet helemaal moet wat nieuwe beugels maken hier en daar en de eind demper word langer gemaakt ja sebrings gaan weg jan willem neemt ze over zoek nu wat nieuws ...of verbreed staal ....of ??? maar tot die tyd op 6j staal en foto's .......hij staat er bij als een slooper nu ed dus nee geen foto's |
|
||||
|
||||
Als een sloper??? Ojee.....
Maar klinkt goed, hoor, ander uitlaatje en zo, daar is niks mis mee! Ik hou dit topic goed in de gaten! |
|
||||
|
||||
De sebrings krijgen wel weer een goed plekkie! 'k weet zeker dat het m'n ex goed gaat staan!
|
|||
|
|||
Quote:
nauw ja hij staat een 50 cm boven de grond zonder wielen en zonder uitlaat dus lijkt erger dan het is maar toch ja ed uitlaat was gescheurd en bij het spruitstuk was hij verrot ( de flens) dus ja hij moets er onder weg maar met bak en braad ( en arnaud) kom je een heel eind |
|
||||
|
||||
Uitlaat was gescheurd??? Zit er amper een jaar onder! Nou ja zeg, wat voor meuk is dat dan geweest...??? Hmmm, spruitstuk verrot? Flens?? Aan welke kant? Nou ja, is me nooit opgevallen verder. Afijn, geeft niks, is ie straks weer helemaal frisss!
|
|
|||
|
|||
Quote:
deze dus dit is de nieuwe bij de oude was de flens helemaal weg ... al maar hij is weer heel ik denk meer om dat de flens op het spruitstuk gaar was ,en op de pomp van de stuurbekrachteging zat te houwen als je rijd ,dat hij daar door gescheurd is op de tussen demper maar goed hij is weer heel en komt nu teminste weer een 16v uitlaat onder en geen 1,8 die er nu onder zat zal mij benieuwen wat voor soud er in zit als hij weer klaar is ...maar dat kan even duuren want er komt even iets tussen door Last edited by voklswien : 08-10-2006 at 21:47. |
|
|||
|
|||
uitlaat is klaar we gaan de winter in dus tyd zat
maar eerst even een golf slachten een zwarte 16 v van 1988 dus jetta moet ff naar andere parkeer plaats ... |
|
||||
|
||||
Kijk aan! Das het werk, uitlaatje weer klaar! En hoe klinkt dat??? Heb het zelf immers nog nooit gehoord, de oude pijp was ook van een 1.8
Een Golf 16V slachten? Dat gebeurt nogal eens de laatste tijd.....er vlijven er steeds minder over. Is ie zo slecht? Ach zolang het geen Jetta is.... |
|
|||
|
|||
Quote:
nooit gehoord zat een heel dun pijpje onder door nu weer dikker dank aan arnaud .behalve de achte demper die moet nog even op maat worden gemaakt geluid is mooi diep ...verwacht je niet onder een jetta zeker niet op 14 staal a la een pasific |
|
||||
|
||||
Dat dunne pijpje heb ik natuurlijk wel gehoord, die heb ik er zelf immers uit nood onder laten hangen. Maar de pijp die er daarvoor onder hing was ook een 1.8 pijp, vandaar.
Dus ik heb geen idee hoe die klinkt met de goede pijp. Maar een mooi, diep geluid dus! Ben benieuwd, toch maar eens komen luisteren, hehehe... |
|
|||
|
|||
hij staat nu bij mijn ouders thuis
daar is hij even uit van huis zo lang ik de golf aan het strippen ben .... wat gaat dat ding hard zeg .....net eigenlijk voor het eerst mee gereden sins hij in deze staat is ...tering ...lekker soepel z'n 2,0 16v |
|
|||
|
|||
is die 8v pijp nog goed
ik zoek nog zo'n stuk, want bij mij is hij lek bij de ribbels (zeg maar flexibelstuk) kun je dat er tussen uithalen? want het stinkt nu echt naar uitlaatdampen in mn auto.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
ja weet ik oane maar ik heb de binnen nen buiten bumper nodig welk stuk uitlaat moet je hebben dan ?? pm me even daar over |
|
||||
|
||||
Quote:
De binnenbumper zoals je dat noemt ligt op de sloop in drachten bij Pieter Nicolai. Daar komt deze kom achterbumper ook vanaf. Zit op een blauwe Jetta 4 deurs. Kan eigenlijk niet missen. Succes! |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk nog wel dat ie erop zit. Gun het je wel dat je em terug kan brengen naar origineel, staat em goed! Groeten Johan |
|
|||
|
|||
zie wel ff ...anders gaat hij toch in de 91 stijl door het leven met dikke dorpels enz enz
|