|
||||
|
||||
Quote:
hahahaha... tja Rinus.. deze passen hier nou eenmaal het beste in.. Ik heb em vandaag weer eens HEERLIJK verwend.. en dan is DIT het resultaat:
|
|||
|
|||
Quote:
wat is er mis met zijn achter lichten zie dat het goed gaat met hem verwacht hem wel ff op 3 juni ...ff op de foto met oude liefde |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een tik met de cabrio om er om de paar maanden andere achterlichten in te prutsen.. vandaar de opmerking van Rinus. Ik zal zien of ik de 3e juni in de buurt ben Alberto.. anders kom ik zeker ff aan.! groet. Mark.
|
|||
|
|||
Quote:
jij bent wel vaker in het fijne fryslan mark .... ff tyd voor vrij maken |
|
||||
|
||||
Vant weekend was ik weer ff in friesland, toen een maat van me vroeg: "Hey mark mag ik even die verbrede stalen wielen van de GTI onder mn cab proberen"..?
Ja hoor, ga je gang.. Toen ie ff later met de GTI terug kwam had ie zijn Ronals onder mijn auto gezet.. :-D zo staat dat dus.. wel lekkur.. Maar doe mij toch maar die staaltjes.. ;-)
|
||||
|
||||
Staat niet verkeerd die Ronal Turbo's, maar ben het wel met je eens dat de staaltjes hem beter staan
Enige wat ik een beetje jammer vind, dat je er xenon in hebt gezet..vind ik dan weer niet echt bij zo'n auto passen persoonlijk ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, weet je.... ik rij elke dag met die auto en als je het eenmaal gewend bent wil je nie anders meer..
|
||||
|
||||
Vindt het een zeer dikke wagen en ik vindt de Turbo's heel dik staal. Xenon is niet mijn smaak maarjah wat je zegt als je ergens gewend aan ben wil je niet anders.
|
|
|||
|
|||
Super Golfje dit, en inderdaad het staal staat hem zeker net zo goed als de Ronals .
|
|
|||
|
|||
ronals ?????????? nee staal er weer onder dit is geen porum
dit hoort onder een jetta ... |
|
||||
|
||||
Tja, ooit komt er een moment van afscheid nemen.. en die was voor mij en de GTI aangebroken..
Ik krijg een auto van mijn werk ter beschikking, en 4 auto's voor de deur wordt echt te gek. Er is in een jaar 30.000 km met het golfje afgelegt, en tuurlijk heeft zo'n auto altijd wat dingetjes, maar heb er onwijs veel plezier mee gehad.! hij gaat nu naar het oosten des lands. tussen eibergen en enschede. Hij krijgt gelukkig weer een liefhebber als baasje. Hopenlijk zien we em hier nog eens terug.!! Grtzz, Mark.
|
||||
|
||||
Aaah dan komt die bij mij in de buurt...
Zal hem vast en cker wel eens spotten |
|
|||
|
|||
in de gaten houden dat ding
was een super auto |