|
||||
|
||||
Quote:
voor de grote stukken zo'n grijpertje en voor het kleine gruis een zuigpompje. Beter is nog: de tank eronderuit laten, leeglaten en het sediment er uithalen. Het kan net zijn dat jou tank ook aan de onderzijde nog een leeglaat- mogelijkheid bezit, bij mij zit ie niet meer). Het kan ook zijn dat je problemen weggaan als je nog een filter in je tank plaatst. Heb ik met een soort vijverfilter gedaan. Helpt goed, alleen regelmatig nakijken en schoonhouden (wat ik dus niet gedaan had )......
|
|||
|
|||
Okay,dank je voor de info kerel!
Heb net btw een setje nieuwe chrome spiegels gekocht op Ebay En dit is het bandje wat ik besteld heb, 185-45-15, komt om een 7J velg: Last edited by CPP : 27-09-2006 at 20:09. |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd..jammer dat je oude g60 weg is.
|
|
||||
|
||||
Quote:
geen dank, welke velg btw? ploatjes!!!
|
|||
|
|||
Sorry....heb geen plaatjes! Heb de velgen gister bij Peter afgeleverd om te laten bewerken. Stralen, afdraaien, spuiten, polijsten...je weet wel .
Het merk van de velgen is iig Stinnes! Komt er best vet uit te zien ! |
|
||||
|
||||
Jammer dat je nog maar 3 foto's gepost hebt, altijd leuk om beeldmateriaal te hebben! Ben benieuwd hoe het eruit ziet. Klinkt iig allemaal goed!
|
|
||||
|
||||
weer een super wagen....
je g60 was moooi maar deze golf 1 ook zeker. |
|
|||
|
|||
'77er golf LS (update)
Even een update:
Motorisch probleem heb ik bijna opgelost...pakking tussen spruitstuk en carb was was flink lek, trok dus veel valse lucht + er was een probleem met de carb zelf. As we speak ben ik dat aant verhelpen....lees reinigen etc. Chrome spiegeltjes van Ebay heb ik binnen gekregen , dit weekend even erop schroeven! Ben echter nog steeds aan het wachten op mijn FK schroefset, die ik ook van Ebay heb....schiet niet echt op! Hier nog wat foto's (gemaakt met telefoon ) . Hierop kun je me eerder doorgevoerde aanpassinkjes enigszins zien: aangepaste achterlichten, rvs uitlaateindstuk en chrome dorpellijstjes! ps: ben nog steeds opzoek naar de emblemen voor op de achterklep . Last edited by CPP : 10-10-2006 at 19:27. |
|
||||
|
||||
Dit is toch een mooie auto, zoiets moet je eigenlijk origineel laten, bredere velgen plus schroefsetje ziet dan wel meer bruut uit, maar toch.....
gebruik je deze auto overigens als daily, en ga ermee rijden in de winter, als ik mag vragen?
|
||||
|
||||
Super golf! Echt een juweeltje!
Zoals Type 17 zei : je moet hem eigenlijk origineel laten. Neemt niet weg dat 13''+schroefsetje niet superbruut gaat staan op deze golf! |
|
||||
|
||||
idd.. en dan in een verwarmde garage neerzetten en er nooit meer mee gaan rijden...
verlagen die mooie bak en voorzien van dikke wielen en er van genieten!
|
||||
|
||||
in een "verwarmde" garage neerzetten moet je wel niet doen.....
|
||||
|
||||
Wat voor logo's zoek je?
|
|||
|
|||
Die auto's op de derde foto zijn allemaal van mij....dus de golf is zeker niet mijn Daily. Ik rij er eigenlijk nooit mee...en hij staat normaal gesproken droog in een loods.
@ Stijn: ik zoek het "volkswagen" embleem en "Golf LS automatic". Zitten er wel op, maar zijn niet mooi meer...het chrome is er haast volledig vanaf. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je het nou wel of niet doen??? Een verwarmde garage is net wel goed zolang de temperatuur maar constant blijft, onder de 14 graden vormt zich condens, dus als je de temperatuur constant daarboven houd is er niks aan de hand ... ohw en BTW mooi golfje, en leuke "andere auto's" ook leuke carport.... je hebt t goed voor mekaar zo te zien..
Last edited by Berserker : 12-10-2006 at 11:13. |
|
||||
|
||||
Quote:
beetje rare zin van me, ik bedoelde niet doen. De garage op een constante temperatuur houden zal wel iets inzitten, slecht is in ieder geval als je de auto na lang ermee door flinke regen te hebben gereden meteen in een garage zet waar de temperatuur behoorlijk warm (broeierig) is, het is ook nogal bekend dat een carport misschien nog beter is om een auto te stallen.
|
||||
|
||||
Quote:
Lekker wagenpark dacht ik zo Die Z4, wat voor motor hangt erin als ik vragen mag? de 3.0 v6 of dat niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens Brezancat ist een v6 idd ! Maarre leuke baan zul je hebben denk ik als je zo'n wagenparkje hebt? |
|
||||
|
||||
Quote:
Serieus? Dat wist ik niet! Dat word met de sloophamer naar mn garage Maar om het topic niet al te vervuilen, nice golfje! Z4 mag er ook wel wezen |
|
|||
|
|||
Yep, ligt idd een 3.0 v6 in.....heb er namelijk een alfa romeo blok ingegooid ! Nee joh....bmw heb volgens mij nog nooit een v6 motor geproduceerd, het zijn altijd lijn motoren. Dus de cylinders staan netjes in een rijtje achter elkaar
|