|
||||
|
||||
bij deze een update dmv foto's.
pl ombouwen naar digifant. de standaard rm wielen wil ik nog vervangen door een ander setje, ik denk er over om de 15"x8j fifteen52 RML snowflakes te kopen alleen mijn vrouw ligt een beetje dwars ("dat ding kost al genoeg!"), ze snapt niet dat wielen de auto kunnen maken of breken!
zie mijn project GOLF mk2 GTI 16V '89 daily PASSAT 1.8 20V '03 www.gticlub-holland.nl Last edited by recaro : 19-02-2013 at 12:49. |
|
||||
|
||||
Goed om te zien dat er toch nog wat vooruitgang geboekt wordt in Assendelft! Ziet er prachtig uit zo, ben ook benieuwd hoe de kleur uitvalt IRL.
Leg je vrouw maar uit dat velgen de auto maken óf breken, net zoals kleren dat bij een vrouw (en man) doen!! Wellicht dat het dan iets duidelijker wordt. Wat staat er trouwens achter de Golf geparkeerd?
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 19-02-2013 at 12:12. |
|
||||
|
||||
ook nog een filmpje:
first run na 6 jaar stilstaan om te testen of ik alles goed heb aangesloten. zonder lambdasonde en met extra gat in de uitlaat die nog dicht moet. http://www.youtube.com/channel/UCoc...argb1DxQ/videos ik moet alleen zelf mijn benzinepomp relais aan massa leggen omdat mijn regelapparaat dit niet doet, alle bedrading adv originele schema's aangesloten en dubbel gecontroleerd maar hij wil niet aan massa.
zie mijn project GOLF mk2 GTI 16V '89 daily PASSAT 1.8 20V '03 www.gticlub-holland.nl Last edited by recaro : 19-02-2013 at 12:23. |
|
||||
|
||||
dankje voor de reactie,
achter de golf staat een Fiat (seat) 600 uit +/- 1974 van mijn vader.
zie mijn project GOLF mk2 GTI 16V '89 daily PASSAT 1.8 20V '03 www.gticlub-holland.nl Last edited by recaro : 19-02-2013 at 12:29. |
|
||||
|
||||
Toch is crosspolo oranje gaaf
|
||||
|
||||
Snowflakes zullen super staan denk ik !!!
|
||||
|
||||
Mooi kleurtje
ideetje voor de wielen.... eta beta turbo's met zwart hart