|
||||
|
||||
Staat een stuk beter die matten !
|
|
||||
|
||||
Quote:
dank u ben er ook blij mee.
|
||||
|
||||
Mooi ding !
Nu nog ff een goed gordelpootje opscharrelen he . |
|
||||
|
||||
Quote:
alles op z'n tijd hier nog even een foto van de andere set velgen die ik heb liggen, zit nogal wat werk aan.
|
||||
|
||||
Mooie mattenset, weet je de naam van het bedrijf nog! Ben niet naar Essen geweest. Maar misschien via internet of ebay.de dat ik aan een set kan komen voor mijn Golf.
|
|
||||
|
||||
Quote:
sorry ruben, ik zou het echt niet durven zeggen. er stonden er meer met matjes en ik heb eerlijk gezegd niet naar de bedrijfsnaam gekeken, ik weet zelfs niet meer welke hal dat het was
|
||||
|
||||
eff een updeetje, ik heb besloten dat ik de auto zoveel mogelijk origineel wil hebben op een paar kleine dingen na. dus voor mij geen bumpers, spoilers, ed.
to do lijstje om dit te bereiken: -origineel luchtfilterhuis zoeken -originele einddemper er weer onder -originele pookknop zoeken -dikke bumperlip eronder -voorbumper over laten spuiten -dorpelschade reparen -gordelkapje zoeken -nieuwe daklijsten sparco stuur blijft evenals de carbondelen. mzzl sander
|
||||
|
||||
Sow ,weer even wat nieuws. Heb even getwijfeld om de auto weg te doen omdat ik dat een mooi model vind, maar ik kreeg vd week de kans om een nieuw supersport schroefsetje te kopen voor vrij weinig dus gaan we gewoon verder met de c. Als het meezit gaat ie er as weekend onder.
Tevens heb ik er weer een set velgen bijgekocht, heb intussen al 5 sets velgen liggen geloof ik. Het zijn Ats dtm velgen in de maten 18x8j met 215-35/18 banden. Ik moet alleen opzoek naar naafdoppen want die zaten er niet bij. Velgen zijn ook licht beschadigd, ik heb wel een paar ideeën voor het spuitwerk maar dat zie ik nog wel. Eerst maar eens kijken of ze zonder problemen passen.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Erg goede zet om door te gaan met de C.
Deze wielen staan ook erg dik, zker in combi met de schroefset. |
|
||||
|
||||
Had niet verwacht dat het zo goed zou staan. Die wielen die je te koop hebt staan zien er namelijk ook heel mooi uit. Had gedacht dat die misschien wel beter zouden staan.
|
|
||||
|
||||
Zo Sander dat ziet er goed uit knapt hij erg van op moet de bbsen binnenkort ook maar ff opknappen vond het al zo zonde dat je hem weg wou doen
|
||||
|
||||
Ik wil dit jaar die ats'jes wel eens komen passen
|
|
||||
|
||||
Deze staan erg goed! Paar naafkapjes fixxen en je bent de man
|
||||
|
||||
Quote:
naafkapjes kosten gewoon 100 euri's passen mag altijd kevin ben er wel blij mee, vind het zelf erg goed staan. beter dan die andere velgen
|
||||
|
||||
Hier nog eff wat foto's.
Vandaag de schroefset gemonteerd, hij is nou lekker stug En we kregen nog visite, niet mijn smaak maar leuk gedaan
|
||||
|
||||
Staat echt netjes en schroefsetje is altijd handig en erg stug als je hem erg laag draait. Je moet wel ff je vw tekentje zwart maken staat 10x beter
|
||||
|
||||
Quote:
welke? achter bedoel je? hmm, ik zal er over nadenken is net nieuw namelijk.
|
||||
|
||||
Ja achter bedoel ik
Zo