|
|||
|
|||
@Edrik
die heb ik bij een automatreialenzaak in goor gehaald, nouja ik kocht er meer, en kreeg die matjes voor niks, want dan was hij er van af |
|
|||
|
|||
nou vandaag dus wat meegemaakt, ik hoor een keiharde knal 8O
en zag wat in de auto schieten 8O 8O 8O :? wat blijkt een huls van een kogel, 9mm en hij was nog heet 8O toen maar ff CSI erbij gehaald zie fotos en nog paar pics van de raamband |
|
||||
|
||||
Sorry van je achterscherm, ik mikte op je band
|
|||
|
|||
hahahaa dank je :P
|
|
||||
|
||||
damn, met wat voor vuurwapen schieten ze hulzen af?
en om heel eerlijk te zijn; voor de 'opsmuk' vond ik je auto mooier. maar ga zo door doe waar je zelf lol mee hebt en wat je zelf leuk vind, dat is het voornaamste. maar dat zit wel goed als ik dat zo zie. leuk wagentje
|
||||
|
||||
Daarom rijdt ik altijd OM goor heen,haha. Ik heb geen behoefte aan zulke "ongewenste"accecoires
|
|
||||
|
||||
Nog steeds aan het verhuizen zie ik.
Succes zal wel een grot (GROOT )huis zijn geweest. groet Rogier Last edited by Cobrakever : 02-09-2006 at 19:01. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou vandaag de auto klaar gemaakt voor de show in Düren!!
Meteen maar 1 van de laatste details op de auto aangebracht nu is die er helemaal klaar voor :P aantal pinstripes |
|
||||
|
||||
Om alle details word ook gedacht mooi man
|
|||
|
|||
Bart (BA pimpson)kwam langs met chromen onderdelen Samen: Voor: Na: Weer maar even een tussentijdse shoot gedaan :P Nieuwe koplampen gekocht!! dit zijn ze dan. nu nog het oude front!! de baas hemzelf aant werk :lol: :lol: Das 1tje eruit :P en eindelijk het personeel weer aant werk 8) oud en nieuw naast elkaar het resultaat Aangezien ik maar heel iets kon sturen, ff de wielkastranden omgeslagen De rand De randen inzagen om daarna om te slaan Helaas fotos vergeten te maken van het eind dom van me haha 13 inch staal :> Daarnaeven de bumpstops verwijderd, en 13 inch staal eronder gegooid. heb datzelfde setje klaar liggen in het zwart om te laten verbreden dit is het laagste punt, dat is ongeveer 1,5 cm 8O Nou heb ze ertoen helaas onder weg cry: gehaald ik kon echt geen kant op zonder wat te raken, de strepen van het vast zitten zelf voor door de tuin nam ik de helft mee ik kwam zelfs de oprit niet meer op 8O weer ff een fotoshoot gedaan en een aantal filmpjes gemaakt de fotos: zie hier de filmpjes van de rat: http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYx.MOV http://video.google.nl/videouploadf...29sZjIgMDYy.MOV momenteel staat de auto nog iets lager!!! Dit was het voor zover, hier zullen de updates wel weer gaan komen, want hij Is nog lang niet af :P |
|
||||
|
||||
Tip, vervang je draagarm rubbers want die liggen er binnen de kortste keren uit ....
Btw, grappig nummerbord
|
||||
|
||||
Gele peertjes in de koplampen zullen ook vet staan
|
|
||||
|
||||
Ik vind hem gaaf
|
|
|||
|
|||
dank jullie mensen, vandaag zijn de talbot spiegels binnen gekomen, en dit
weekend er ook maar even op plaatsen |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Joris !!
Ik heb ook nog staal verbreed 6,5 J en 8 J ! En nog een setje teardrops ! Dus als je het nodig hebt voor weinig !! (misschien wat als je van die oude cabrio af wil of de wielen :P ) Groeten
|
||||
|
||||
Och heeft ie die cabrio nog niet klaar staat zeker nog net zo als toen ik die veren van je kocht
|
|||
|
|||
Quote:
ow jasper, dat word intressant hoeveel inch zijn die stalen wielen? stuur me anders ff wat fotos als je wilt! en ja de cabrio gaat denk ik wel weg jah :P |
|
|||
|
|||
Quote:
hehe helaas wel jah nog gelukt met die veren?? |