|
||||
|
||||
Leuk ding man! Zeker voor dat geld. Jammer van de pech met de condensator, maar ja, schijt geschiedt!
Ik kom je vast wel eens tegen in Berkel (of Rodenrijs, natuurlijk!)
|
||||
|
||||
tja... hier rijden regelmatig kevertjes en busjes naar volksrepairs
|
|
|||
|
|||
mijn golfje gaat ook naar volksrepairs die is er gisteren dus ook doorheen gereden en ik rij er dagelijks met mijn daily door heen naar mijn werk dus ik zal je ook nog wel eens tegen komen
|
|
||||
|
||||
je golfje naar volksrepairs? doen ze ook watergekoeld dan? :S
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja golfjes me een carburatie motor wel die van mij is er gekeurd en ook wel eens geweest om hem af te laten stellen |
|
||||
|
||||
shit! de golf staat weer stil, weer precies hetzelfde probleem
Dus de vw-dealer heeft hem toch niet zo goed gerepareerd 2 dagen geleden |
|
||||
|
||||
Klote!
Zonde om zo'n mooie MX stil te zien staan! |
|
||||
|
||||
foto's doen het weer
|
|
||||
|
||||
heeft een golf 1 ook gewoon steek 4x100?
dus opel velgen met 4x98 kunnen er niet onder jammer, had een mooi setje gezien in 13 inch... |
|
||||
|
||||
Quote:
Opel met 4x98? Nog niet eerder gehoord.
|
||||
|
||||
ohw sorry... had verkeerd gekeken, was geen opel... maar je vind echt veel setjes die 4x98 zijn
enne, dit klopt dan niet: http://www.marktplaats.nl/index.php...6-29028-4128-37 er staat: steek 4x98, komen onder een opel kadett vandaan Last edited by ArjenE : 20-07-2006 at 19:09. |
|
|||
|
|||
Quote:
uhh anwb brengt je auto toch ook thuis als je pech hebt, had je toch gezegd dat je daar woont!? is die vw garage in berschenhoek niet dichterbij dan? nou ja, leuke golf voor dat geld
|
||||
|
||||
nee, ik stond ik zoetermeer stil, en ik woon in berkel en rodenrijs (kwartiertje slepen)
maar hij stond erop dat we naar de vw-dealert in zoetermeer gingen :P |
|
||||
|
||||
en er staat een golf 1 verlagingset 80-80 te koop op het internet.
Is dat een beetje te doen? ook als daily ride? of kan ik dan beter een 60-60 setje kopen? (of een schoefset natuurlijk) :roll: |
|
||||
|
||||
maar? is 80-80 verlaging een beetje te doen? of is het net iets te?
|
|
||||
|
||||
80mm LIJKT me nogal veel voor dagelijks gebruik. Zeker met kleine velgjes moet je dan erg oppassen voor drempels. Het is natuurlijk wel te doen, je moet even kijken hoeveel pijn je wil lijden :P
Ligt er natuurlijk ook aan waar je woont, hoe de weg in de omgeving is enz. Je zou ook eerst 80mm kopen, bealt het niet, doe je hem weg en haal je 60mm ? |
|
||||
|
||||
Die auto heb je zeker in Bolsward (Friesland) gekocht daar stond die volgens mij te koop bij autobedrijf Joost Bijlsma ik had in het begin ook wel intresse die velgen waren toch als Optie leverbaar bij de Mx uitvoering ? Die moet je gewoon eronder houden gewoon orgineel laten dat is het mooiste! Je ziet de MX uitvoeringen de laaste tijd wel veel op internet
|
|
||||
|
||||
nee, ik heb hem van een particulier in den haag gekocht, en die velgen zijn volgens mij inderdaad wel origineel geleverd onder de golf...
Hou deze er waarschijnlijk wel onder, wil ze alleen wel opknappen (misschien opnieuw spuiten) |
|
||||
|
||||
Zijn de velgen die je nu hebt de originele MX velgen?
Zoek namelijk ook een setje ori velgen, maar kan nergens op internet wat informatie vinden over de MX uitvoering... Edit : Zou je een foto van je dashboard kunnen maken? Of anders, wat zit er bij jou langs je gevarenlichtknopje? (wat een woord trouwens) Last edited by Edrik : 22-07-2006 at 20:29. |
|
||||
|
||||
pfff... zal ik ff na moeten kijken
maar volgens mij mn achterruit-verwarming en mn mistlampen knopje Maar ik zal ff kijken of ik er een foto van heb, en anders kan posten |