|
||||
|
||||
Mooie auto, enne zonneklep en imperiaal zijn leuk voor de afwisseling! En eén van mijn voorgangers zei het al: dat GTI embleem eruit rossen, dat hoort hier niet bij. Verder:
|
|
||||
|
||||
ik vind dat zonnekleppie juist wel gaaf, hoe heb je dat gefixed?
|
|||
|
|||
Mooi auto! Maar ik ben het met de rest eens.
Zonneklep er af Gti embleem er af Dakrekje mag er ook af van mij En die bra, sorry die moet er echt af Maar ieder zijn eigen keus. Verders vind ik het een Super auto. Mooie kleur ook! Heel netjes.
|
||||
|
||||
Quote:
De zonneklep had ik aan de zijkant van de deurstijl vast gemaakt gaat perfect en is niet moeilijk. Je moet hem wel een beetje buigen. |
|
||||
|
||||
Heeft misschien nog iemand xenon verlichting die hij wil ruilen tegen mijn zonneklep? ;-)
|
|
|||
|
|||
sow zeg daar kom ik mijn oude golfje ook nog eens tegen.
Nanne ziet er goed uit wat je er van gemaakt hebt. Het begint me weer helemaal te jeuken om een nieuw projectje te beginnen. Stiekem heb ik er wel een beetje spijt van dat ik hem toen weg heb gedaan maar ik zie dat hij in goede handen is. Super auto |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee hallo!! Ja ik ben er ook nog steeds blij mee wilde hem eerst weg doen maar heb het gelukkig toch maar niet gedaan. Nu komt er nog exenon in en dan is hij zover klaar. Ik hou je wel op de hoogte!! |
|
||||
|
||||
niet slecht gemaakt, lijkt qua stijl alleen in de vertste verte niet meer op een GTI, is nu qua stijl meer een GL cq GLS.....
|
|
|||
|
|||
supervette wagen helemaal mijn smaak, die velgen is het volgende wat er op mijn cabrio komt maar nu eerst die zonnescherm zal me ze ook maar ff voorstellen dan heb je ook een idee van mijn car
|
|
||||
|
||||
kun je mij je kleurcode pm-en??
|
||||
|
||||
Supergaaf golfje!!! alleen vind ik die koplampen en bra minder. maar verder erg strak ding hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
super kleurtje idd, maar iets teveel accesoires,verder echt super auto |
|
||||
|
||||
super netjes