|
|||
|
|||
heb ik foto's gemaakt en wat denk je ?
laat deze *&^%&^%&^de camera bij de lassert liggen ! en kan hem zaterdag pas ophalen ! |
|
|||
|
|||
Succes en maak er iets moois van
|
|
|||
|
|||
zo ff een kleine update !
nadat de deur gestript en verwijdert was ff een fototje (had de camera niet bij me tijdens het strippen van de deur) de "nieuwe" deur de golf was krommer dan gedacht maar na het richten/recht trekken ziet het al een stuk beter uit !! (de nieuwe stukken dorpel moeten er nog in komen) tot zover de vorderingen !! gr. martijn Last edited by jetta mk1 '82 : 15-08-2006 at 19:32. |
|
|||
|
|||
reactie graag ben benieuwt wat jullie er van vinden tot nu toe !?
gr. martijn |
|
||||
|
||||
nou komt ie dan he!
ziet er goed uit hoor, wordt weer netjes
|
||||
|
||||
ziet er al aardig uit,want zag er eerst niet uit!
|
|
||||
|
||||
Het is toch nog een aardige schade zo te zien.
Maar mooi om te zien dat er weer een golfje 1 wordt gered!! |
|
||||
|
||||
Quote:
even een off-topic vraag, is dat dash-board van hard-plastic? Tenminste die klep van het kastje ziet zo vanaf de foto daarnaar uit. Het is qua model hetzelfde als bij een late Golf 1 GTI, alleen is het bij zo een GTI niet in hard-plastic. W.b.t de schade, dat zal wel weer wat worden, ben benieuwd naar het eindresultaat, maak er maar wat van! |
|
|||
|
|||
@type 17 : zal vanavond ff kijken weet eigenlijk niet of het hard of zacht is ?
vanavond nog ff fototjes schieten (als er vorderingren zijn) bedankt voor de positieve reacties !!!! gr. Martijn |
|
|||
|
|||
vanavond bij de lassert geweest en wat denk je ?
ik kom aanrijden en wat ziet mijn oog de golf staat buiten ? wil ik naar binnen lopen blijkt de beste man er niet te zijn ? 5min later komt hij aan en wat blijkt de golf heeft vannacht buiten geslapen maar met een goeie reden ! zijn vrouw had de bmw kort gereden (is inmiddels gemaakt) en bij zijn auto was de voorverbrandings kamer er uit gepleurt dus er moet een nieuw blok in (daarom stond de golf buiten) wat betekent dat de golf werkzaamheden wat opgeschoven zijn ! hij hoopt hem nu volgende week donderdag af te hebben !? (i.p.v. zaterdag a.s.) gr. martijn Last edited by jetta mk1 '82 : 16-08-2006 at 20:56. |
|
|||
|
|||
heeft echt niemand hoedenplank steunen tekoop ?
liefst in de mooi kleur bruin ! b.v.d. gr. Martijn |
|
|||
|
|||
zo eindelijk een update !!!!
zo stond de golf er bij toen de lassert zijn eigen wagenpark aan het maken was ! de kromme dorpel er tussen uit geslepen en de "nieuwe" dorpel er weer in het heeft ff geduurd voor hij verder ging maar hij matst me met de prijs tot zover de updates !! ----<<REACTIE GRAAG !!!!!!!!>>---- |
|
||||
|
||||
heel mooi, bijna weer als nieuw
|
|
|||
|
|||
Reactie's Graag !!!!
|
|
||||
|
||||
netjes
|
|
||||
|
||||
Ziet er steeds beter uit
|
|
|||
|
|||
dank u dank u !!!!
|
|
|||
|
|||
zo gister avond de golf opgehaald bij de spuiter en alvast een stukje in elkaar gezet !
rij ik vandaag de schuur uit is het kleurverschil toch wel erger dan ik op het eerste gezicht dacht ! dus van de week is even terug gaan om te vragen hoe we dit op gaan lossen ? heb nog maar de helft betaald dus denk wel dat we er uit gaan komen ! gelijk maar even op zijn buikje gelegt ! eerst maar is ff rijden maar van de week wel ff praten met de spuiter ! DUS WORD VERVOLGD !! gr. Martijn reactie's graag !!!! |
|
||||
|
||||
nice! nice! very nice!
|
|||
|
|||
gister nog even een rondje woonwijk geprobeerd en het viel me niet tegen om over de drempels te komen !
ben alleen bang dat de middendemper niet zolang mee gaat ? gr. Martijn |