|
||||
|
||||
Helemaal goed, altijd weer verrassend wat een paar spatborden en kleppen kunnen doen met een kevert.
|
|
||||
|
||||
super wordt een very nice ride
|
||||
|
||||
he pikkie tobbert, waar ben ik nou in je verhaaltje. ik heb ook fussee-tjes geperst hoor.
ziet er leuk uit allemaal. laat maar snel meer foto`s zien hier dat alle mensen kunnen kijken hoe mooi je kever wordt.
|
||||
|
||||
En schiet eens op met de updates !!
|
||||
|
||||
Quote:
hee pik ook eindelijk deze thread gevonden nog bedankt voor de kogeltjes erin persen he youri heeft de spullekes mooi gespoten kom weer ens buurten..... hoe is het met je arm
|
||||
|
||||
Quote:
sorry vanavond misschien weer een paar updates eerst ff mn andere spindels uitboren er zit duidelijk 2 mm verschil in in de lagers zit verschil in 68 is er een omgang geweest maar ja
|
||||
|
||||
Zo je bent goed bezig! Veel succes! Ziet er supergoed uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
he tobbert.
met m`n arm gaat het goed.. hij zit nog steeds op de plek waar hij hoort te zitten. zit alleen een beetje speling op. ik kom wel effe buurten. laat effe weten wanneer je er bent.
|
||||
|
||||
Quote:
Updates vanavond Flat Four en Airtime in de Polo bij Moordrecht richting de boerderij die geen boerderij meer is LOL Trouwens die Ferrari was net iets te snel voor mij
|
||||
|
||||
Quote:
haha dat was ff toevallig ja dat we elkaar tegen kwamen die ferrari,heeft ie nog gas gegeven??? hij zat ff voor ons en hij haalde het een en ander in maar het viel ons best tegen eigenlijk..... Quote:
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 13-07-2006 at 10:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
een beetje speling erop hahaha maar eh ik bel je wel als ik er ben dan kom ik je wel ff halen of kan je alweer autorijden????
|
||||
|
||||
Quote:
ik had jou spindels gepakt om uit te laten boren omdat ik dacht dat het hetzelfde was.... alleen is de spindel zelf iets breder dus had ik problemen met mijn huidige wiellagers te monteren(ik had ook andere kunnen kopen) maar nu heb ik die van mij terug dus die kunnen erop en een voordeel voor jou.... jij hoeft jou spindels niet meer uit te laten boren
|
||||
|
||||
Quote:
O, dat verklaard alles!! Is t gisteravond een beetje gelukt?? Ik wilde langskomen maar gisteren hebben we eindelijk de Golf I onder handen genomen! Btw hier aan t randje van de Coenecoop in W'veen zit een bedrijfje waar je Ferrari's kan rijden voor een daje of zo....dus als jullie een keer willen sporten
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Hé Róbèèèrr, ziet er goed uit man. Ben zéér benieuwd naar 't eindresultaat.
PS Vergeet je niet om ff een foto van de Polo te maken Spreek je later man! Tom |
|
||||
|
||||
Quote:
heeeeeee Tom jij ook hier.... dank je voor je leuke reactie ik maak snel een foto van de polo zoals ie er nu bij staat(heb ik al een stuk of 10 x belooft)
|
||||
|
||||
zoooooooooooooooo
weer een update een tijd geleden had ik een mooi interieur gekocht alleen de sleeen van de stoelen waren niet goed dus van de week ff mn bekleding overgezet en mijn frames gespoten errug mooi al zeg ik het zelf
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 17-07-2006 at 18:37. |
|
||||
|
||||
zaterdag nieuwe banden gehaald bij de VA shop (thanxx guys )
en gelijk er omheen laten draaien door de buurman best sjiek vind ik ik kon het niet laten om het vandaag maar bijna helemaal af te maken eerst de velgen eronder gehangen enne zoals ik al zij ik ben nog ff doorgegaan en ik heb hem laten zakken dus met andere woorden it's rollin !!!!!!!!!
www.aircooledcruisenight.nl de LVWCN heeft 450 leden met een bril 225 zonder bril........dus met iets anders..... .............. ja en ongeveer 30 met lenzen zeker Last edited by flat 4 freak : 17-07-2006 at 18:56. |
|
||||
|
||||
WTF!! Supergeil!!!!
Wanneer is de 'roll out'?
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 17-07-2006 at 19:10. |