|
||||
|
||||
Ben ook wel benieuwd hoe het word!
|
|
||||
|
||||
Ik hoop voor je dat het allemaal goed gaat, lijkt me top om die auto strak te zien :P succes!
|
|||
|
|||
Kleine mini update!
De golf is gespoten!!! En blingbling is er aanwezig grtz!! |
|
||||
|
||||
Wanneer komen de foto's erop morgen ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat ziet er zeer mooi uit, ik ben benieuwd hoe hij er verder uit komt te zien.
Was ik ook al maar zo ver. Greetz Patrick. |
|
|||
|
|||
Quote:
Thanx! En ik zie in jouw topic dat je ook grondig te werk gaat, das mooi! Veel succes ermee he! Grtz! |
|
||||
|
||||
Netjes die kleur
Succes verder !
|
|
||||
|
||||
Echt mooi geworden ben benieuwd wanneer je hem opbouwd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik zie op de foto's dat je m hebt laten spuiten met deuren erin en raamrubbers enzo. Ben je nu niet bang dat de lak bij de randen naar verloop van tijd gaat loslaten?? Is mij namelijk verteld dat het beter is tot onder de deurrubbers enzo te spuiten gaat langer mee en mooier resultaat.
En de motorruimte en binnekant van de motorkap??
|
|||
|
|||
Quote:
Sluitkanten enzo waren vantevoren al gespoten, maar naar mijn gevoel niet goed genoeg, dus die worden misschien over gedaan. Motorruimte was ook al gespoten. Dat met die rubbers hebben ze mij verzekerd dat dat geen kwaad kan, dus daar ga ik da ook maar van uit. Ik zie wel hoe het loopt, ik kan hem altijd nog eens opnieuw laten spuiten over een jaartje ofzo. Hij blinkt nu goed en ik ben tevreden |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is goed dat jij tevreden bent, maar dat zou ik toch niet zijn, als ik hem volgend jaar alweer opnieuw moet laten overspuiten ivm niet tevreden zijn... Dan beter in 1 keer goed....
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt wel gelijk ja, maar enigste wat wat minder is dus van binnen bij de deuren. Dus dat noem ik nu niet dringend. |
|
||||
|
||||
mooi kleurtje!
|
|
|||
|
|||
Ben beetje verder gegaan met het interieur maar nu stuit ik op 2 problemen.
1; gordelsysteem vastzetten; Ik heb er toen geen foto's van gemaakt bij demontage, en nu weet ik niet meer welke bout waar moet, en welke ringen er nog tussen moeten. Hieronder een foto, als iemand me hier mee verder kan helpen?? Misschien dmv een foto ofzo? 2; Achterbank; Ik heb hem eigenlijk al gemonteerd en het lijkt goed vast te ziten, maar naderhand kwam ik een zakje tegen waar het onderstaande in zat. Weet iemand waar doe moeten? Ik ben toch wel zeker dat het van de achterbank is maar waar? Alvast bedankt! Grtz! |
|
|||
|
|||
zit op het randje bij de achterbank daar waar de bankstopt en de mat begint
|
|||
|
|||
Quote:
Dankjewel ik zal es goed kijken dan. Grtz |
|
|||
|
|||
Hallo Oldskool-77,
Ik hoop dat je met deze afbeelding wat kunt doen. Het is van een golf1 uit 77 Greetz Patrick. |
|
|||
|
|||
|