|
||||
|
||||
ja bij mij ook... heb het al zovaak op die manier gedaan... m'n vertrouwen is nog niet beschaamd.... heb trouwens m'n jetta ook van MP
|
||||
|
||||
idd..zo doe ik het wel vaker...en het werkt altijd nog het beste.
zo voorkom ik voor mezelf een hoop nasleep. En rembours is ook meestal 2x zo duur dan normale verzending |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 08:14. |
|
||||
|
||||
Marktplaats heeft ook echt afgedaan voor mij. Met eBay nu al een jaar of twee *nooit* problemen, via marktplaats 2 keer geprobeerd (als koper), één keer gewoon genaaid. Onprettig genaaid, mind you.
Grr... als ik die limbo nog 's IRL tegenkom... Etterbak.
|
||||
|
||||
En al liggen de onderdelen aan de andere kant van NL, m'n lease auto komt er wel
|
|
||||
|
||||
en zo is dat.....en anders iemand anders wel.
|
|
||||
|
||||
Het is een drama, afspraken worden met voeten getreden!! Keer op keer!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat een Brabantse uitspraak ofzo??
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind op marktplaats veeeeel meer dan op ebay. Ik ben al vanaf 200 lid van ebay (ibazar toen) maar vind marktplaats makkelijker |
|
||||
|
||||
Quote:
wow.. bestond dat toen al???
|
||||
|
||||
Quote:
De Nederlandse eBay is inderdaad een beetje leeg. Maar de Duitse, Engelse en Amerikaanse daarentegen...
|
||||
|
||||
Quote:
Da's gewoon nederlands
|
||||
|
||||
in dat geval zou het overtreden moeten zijn Stijn?
|
|
||||
|
||||
brabantse uitspraak ook weer... ik zie de link niet....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Nee, is echt een gezegde, "met voeten getreden" !!
wordt ook regelmatig in dagbladen gebruikt e.d.
|
||||
|
||||
net als het gezegde: "met een speld in de hooiberg zoeken" of "de appel valt de boom niks af".
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
met marktplaats ook nog geen problemen gehad. ik ben al half nederland (groningen(grill+grillspoiler) , den helder (auto) , eindhoven (speakers) , arnhem (versterker) allen vanuit arnhem bezocht) afgeweest, maar altijd zijn de afspraken nagekomen. ik heb ook wel es wat aangeboden, de spullen die ik nog van me golf 1 had liggen. die kerel kwam voor een stuurhuis, maar ging met een doos vol onderdelen weg, voor hetzelfde geld, tsja anders ging het toch naar de sloop. hij zei nog, ik wist niet dat er nog zo'n mensen bestonden tegenwoordig...
|
|
||||
|
||||
@Volks: blij dat iemand de NLse taal nog kent :s
|
||||
|
||||
doe heel veel zaken via marktplaats maar onder rembours versturen doe ik niet graag meer . en dat dankzij 1 bepaalde persoon.
|