|
||||
|
||||
Ik ga ook naar Budel voor de eerste keer. En natuurlijk met mijn 1303. Kom alleen op zondag. CU There.
|
|||
|
|||
budel 2006
Ik ga vrijdagmiddag al. FF het voetbal kijken en dan.......? Ben al meerdere keren geweest maar blijf nu eens lekker ff pitten.Ben benieuwd of het 's avonds echt zo gezellig is als iedereen zegt. CU friday!!!!
|
|
|||
|
|||
budel 2006
Uiteraard met mijn net " nieuwe fastback!"
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ehh ja,
|
||||
|
||||
Quote:
Wij nemen er wel twee mee, Ponton & Kever! Compenseert de boel weer een klein beetje Last edited by keverpech : 13-06-2006 at 07:56. |
|
||||
|
||||
ik kom denkelijk zaterdag....
|
||||
|
||||
Quote:
Fijn dat je aan me denkt.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk toch zaterdag en zondag!
Alleen wel met de Slee-at....
|
||||
|
||||
Quote:
Ist niet gelukt van de week met je kevert????
|
||||
|
||||
ben erbij, maar niet luchtgekoeld, maar dat mag de pret niet drukken.
|
||||
|
||||
zaterdag DEFQON 1. ...wss. zondag aanwezig in budel, in neue look!!!
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Wij (wannabay en ik) gaan zaterdag vroeg en blijven voor het eerst slapen in de "Gruwo" van Wannabay, ik ben benieuwd.
|
||||
|
||||
Quote:
O jawel! Op de ruitensproeier na issie apk-klaar! Mijn (zwangere) vrouw ziet het alleen niet zo zitten om zo'n end naar Budel te stuiteren. Ach, volgende ACN ben ik erbij met de kever!
|
||||
|
||||
Quote:
Ing. moet niet miepen .. ik sleep -over 17 dagen- Miss L. (die dan 33 wkn zwanger is) ook mee naar Frankrijk, in een bus die ook knoert/knetterhard geveerd is .. heb speciaal een route gepland dat we een beetje in de bewoonde wereld blijven rijden, ipv de karrensporen te pakken die we normaal binnendoor in Frankrijk rijden btw, Budel ga ik niet bijzijn .. heb thuis nog teveel te doen voordat we op vakantie kunnen. |
|
||||
|
||||
Quote:
En? Miss I is geen Miss L. Iedere vrouw ondergaat haar zwangerschap op een eigen manier. Quote:
We zullen je missen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Gaat er nog een sliert VW's uit omgeving Rotterdam waar ik me bij aan kan sluiten met me Buz?
|
||||
|
||||
Ben dit jaar maar 2 dagen van de party, d'n zaterdag en d'n zondag.
Beide dagen ben ik achter de schermen van de sprints te vinden!!! Heb helaas te weinig tijd anders was ik vandaag (woensdag) al van de party t/m maandag. Opbouw en afbouw van dit festijn is ook reuze gezellig. Mensen tot Budel! Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote: