|
||||
|
||||
kheb er ook echt zin in.... ook net ff nieuwe audio erin gegooid, en het pacific interieur er weer in gezet... die jamex kuipjes was ik weer zat
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
als er een plaatsje overblijft wil ik daar wel staan, ik kom namelijk met een koffer op mn dak
|
||||
|
||||
Quote:
hopen dat de mannen van performance VW het ook opvalt...en een paar mooie foto's in hun blad zetten, |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou wat zijn |
|
||||
|
||||
Men-o-men, wat heb ik een zin in zondag...
Morgen de hele dag vrij, dus gaak de jetta lekker een poetsbeurtje geven en de unipol gaat mee zondag!!! Als we er zijn gelijk de velgjes weer doen |
|
||||
|
||||
Dan ga ik naast je staan Nas! Lekker lamme handen krijgen met het zweet op de kop van het warme weer...
|
|
||||
|
||||
Poetsen ... He gadver, daar heb ik toch echt geen zin in in deze gillende hitte.
Iedereen heeft toch een zonnebril op, misschien poets ik wel helemaal niet! Hahaha. |
|
||||
|
||||
poetsen? daar heb ik deze week geen tijd meer voor....
|
||||
|
||||
ik ook niet, ik gooi er zondag-ochtend wel ff een emmer sop overheen, spuit hem af, en onderweg droogt ie wel
|
|
||||
|
||||
Niet?
Ik krijg er nog minstens 2 flessen meguiars door voor zondag! |
|
||||
|
||||
tja, ik heb ook alleen woensdag tijd... donderdag, vrijdag, zaterdag en maandag ook alweer om 05:30 werken
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die van mij staat altijd gepoetst in de garage Maar als het meezit moet ik nog met andere audio bezig voor het weekend ! Maar als dat lukt zien jullie het wel Ik heb er in ieder geval erg veel zin in ! O ja de rode jetta moet nog wel zaterdag worden gepoetst.......... Dan maar even wat langer doorgaan! |
|
||||
|
||||
Morgenavond, als het zonnetje zakt.. hmmm dat gaat helemaal goed komen
Poetsen vind ik niet erg, als ik daarna zie hoe de auto er weer bij staat |
|
||||
|
||||
Nas gaat ervoor!!
|
|
||||
|
||||
Kijk eens wat een weertje!
De dag kon toch al niet meer stuk! Maar als het weer meezit vergroot dat het plezier met factor 100 Last edited by Jetta MaNiA : 13-06-2006 at 11:00. |
|
||||
|
||||
jiehaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
kan niet meer stuk he!
|
||||
|
||||
Quote:
He Cor, vanaf hoelaat kunnen wij trunkers het terrein op? Zoals je misschien al weet van Jettaracing (Wytze aka Magier) komen wij iets eerder om de Trunk Society stand op te zetten. |
|
||||
|
||||
Eeej,
Om 10.00 uur gaan de poorten open. Wellicht dat bij grote belangstelling we al iets eerder open gaan... komt wel goed
|
||||
|
||||
Mooi! Slaapzak mee dus!
|