|
||||
|
||||
hele mooie wagen
Die velgen maken het zeker af |
|
||||
|
||||
** Weer even een up-date !! **
DE NIEUWE FOTO'S!!! (Nu met G60 wielkastranden voor en achter, trekhaakloze achterbumper in kleur en een 'zachte' GT achterspoiler). De bedoeling was dat het plantje wazig zou zijn, en de auto scherp: :lol: "Objects in mirror are closer than they appear": En de opgekalifaterde remtrommels: Meningen, commentaar, schouderklopjes ... allemaal meer dan welkom! :mrgreen: |
|
||||
|
||||
Lijkt een stuk beter rick!
Ook het spoilertje staat m erg mooi!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er wel netjes uit hoor
|
||||
|
||||
Erg mooie jetta! op mivw meet stond ie er super bij, waar staat gli eigenlijk voor?
|
|
||||
|
||||
GL stond geloof ik voor Grand Luxe (de luxere uitvoering t.o.v. de CL (de basisuitvoering)). En die I staat voor injectie.
Dus een luxe versie met injectie. Alleen die luxe is ver te zoeken, alleen airco en stuurbekrachtiging. Ramen, spiegels en deuren zijn nog allemaal handmatig :S |
|
||||
|
||||
Netjes Rick! Knapt ie enorm van op!!
|
|
||||
|
||||
Dacht ik ook ja Wel ff wennen aan het gewicht van de achterklep, nu met die lat erop
|
|
||||
|
||||
hele mooie, aparte, in NL zeldzame GLI
heb er de hele dag naast moeten staan op de MIVW |
|
||||
|
||||
Moeten, moeten, moeten ... alsof dat zo'n straf is :P
|
|
||||
|
||||
Net fftjes snel een foto shootje gedaan. Enjoy!
De Fixx stickers: Rood knipperlicht achter: Oranje knipperlicht voor (zie stadslicht in andere knipperlicht): ff meten: Detail shots: Heerlijk kontje: ff wat kiezeltjes laden (jammer dat ik geen open dakkie heb): Wat vinden jullie? Deze bovenstaande rood-smoke achterlichten, of die zwart-rode van de eerdere foto's?? |
|
||||
|
||||
En een nieuw hebbedingetje gescoord voor op de meetings! Een echte USA kentekenplaat uit Clayton, Georgia uit 2006!
8) |
|
||||
|
||||
Gaaf, die plaatjens.
Wat voor interieur zit er eigenlijk in? Ook apart? |
|
||||
|
||||
Neuh niet bezonder. Blauwig interieur, geen poespas.
|
|
||||
|
||||
nice ride kerel!
had m nog niet eens gezien... maja je kan ook niet alles zien he...
|
||||
|
||||
en nu dikke wielen er nog onder
nice ride
|
||||
|
||||
Quote:
Jij snapt 'm niet helemaal |
|
||||
|
||||
mooie wagen hoor
heel netjes |
|
||||
|
||||
Quote:
Je haalt me de woorden uit de mond... |
|
||||
|
||||
Quote:
en nog n RS bumper neej, echt n mooie jetta! ik zou dr miss alleen een "booskijker" op zetten. zo'n gewone rechte spoiler boven de lampen... t front ziet dr wat raar uit zo, kweenie dat US plaatje ziet dr ook leuk uit. de mijne is ook al onderweg voor op de golf een mooie antieke versleten rat-plaat