|
||||
|
||||
Hij is weer terug . En hij is ook netjes geworden! Pa en ik zijn er al mee aan de slag gegaan. Kleine dingetjes gemonteerd enz. Dus gelijk even weer wat fototjes gemaakt . Zie hier het resultaat!
|
|
|||
|
|||
Ziet er heel goed uit !!!
Mooie golf !
|
||||
|
||||
Mooie kleur, wordt er nog wat gedaan met de auto tov verlagen enz.?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Komen verbrede orginele stalen velgen onder met brede bandjes. Maar auto wordt niet verlaagd. Me pa is bijna 50, die wil dat niet |
|
||||
|
||||
is mooi geworden, grill met dubbele koplampen is minder bij die auto, maar goed, smaken vershillen, ben benieuwd naar de verdere werkzaamheden (afbouwen) aan die auto!
Een vraag nog, wat is dat wat op de foto is te zien achter het distributiedeksel, waar de gele pijl naartoe wijst (heb foto even bewerkt)
|
||||
|
||||
De verdamper
|
||||
|
||||
Hahaha ok, had dat niet gelezen. Dacht dat het voor je eigen gebruik was.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd de verdamper René . Me pa gaat er straks weer mee naar werk heen en weer rijden. En dus wil hij niet op benzine heen en weer. En tja, als zijn Kadettjes reden ook op gas |
|
||||
|
||||
Ah, dus LPG. Ik heb praktisch precies dezelfde auto + motorblok, maar dus niet die verdamper, daarom die (stomme) vraag van me.
|
||||
|
||||
Quote:
Als je zo gefocused bent op het orgineel houden van je auto merk je zulke dingen wel op . Het is dus vooral geen stomme vraag |
|
||||
|
||||
Nou de auto is nu voor 99% klaar .
We hadden me pa een setje "luxe" platen gegeven voor vaderdag, dus die zitten er ook al op. Moeten nog een paar dingetjes aan gebeuren: * Chroompees in achterruit monteren * Achterspoilertje monteren * Voorste spatbordlijst monteren * Voorste wielen nog monteren * En de verstralers nog aansluiten Voor de rest is hij eigenlijk helemaal klaar . Hij moet nog voor de APK deze week. Verbrede steelies lijken wel leuk zo, alleen mocht ie wel wat lager vindt ik. Maarja het is niet mijn auto . |
|
||||
|
||||
Hij is verkocht!
Jammer genoeg is de Golf verkocht en gaat hij zaterdag dus weg ! Hij zal dus ook niet meegaan naar de meeting in Assen! Hij gaat naar een vriend die wel netjes op auto's is, dus dan zal hij het hopelijk ook wel op de Golf zijn . |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal nog even een foto schieten . Me pa heb hem een aantal jaren terug een Opel Kadett B "Kiemen" Coupe verkocht. Die ruilt hij nu weer in.. |
|
||||
|
||||
topic over de kadett in het carcafe... klinkt cool..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zal mijn best doen . Pa heeft stuk of 7 Kadetten gehad; Rallye Coupe, Kiemen, LS (2x), Coupe, Olympia (1 Coupe, 1 LS). Hij zal de Kiemen weer te koop zetten (hij had er misschien al een koper voor), en volgende week zaterdag haalt hij samen met mijn broer een Audi 80 5 cil. op. Dus die foto's zullen volgen |