|
||||
|
||||
Quote:
misschien ff op de site van de radikal bugz kijken of hun ff mailen!
|
||||
|
||||
Quote:
Dat gaat niet passen met de huidige koeling. |
|
||||
|
||||
super zo vaak zie je ze niet rijden die groene is inderdaad een echte blikvanger veel succes met je projektje
|
||||
|
||||
Quote:
I know, maar het is wel pas te maken
|
||||
|
||||
Zal vandaag weer eens wat foto's maken.....
Het voornaamste is, HIJ RIJD !! En goed ook, heb er al een flink rondje mee gecruised en hij rijd en remt top ! Voorkant gestript, ga nu aan het laswerk beginnen. Ook al weer de eerste goodie binnen, ga proberen m vandaag te monteren ! Zal nog niet verklappen wat het is (sttt joop), het is iig soooooooooo '80s
|
|||
|
|||
Lamellen voor OP het achterruit? (Ben niet zo thuis in de tijdsgebonden aircooled accesoires) Leuke kar iig
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
Dat was wel ff schrikken zeker: een luchtgekoelde die wél veert én ook nog wegligging heeft Heb je hem al eens naast een vw Bus geparkeerd? GROOT he zo'n 412? Het grappige is: de 2-deurs Coupé versie is net zo lang Ik heb zelf vorige week bij mij een NOS FAG koppelingscylinder revisiesetje gemonteerd en ik schakel nu ook weer een stuk relaxter PS Als de injectiemotor echt lekker loopt: motordeksel vastlassen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn gok voor de 80's accessoire: Een Kamei frontspoiler?
|
||||
|
||||
zo 80's
een mat en een snor?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Gevonden bij de plaatselijke kringloopwinkel |
|
||||
|
||||
Quote:
heheheh, de ovaal rijd lekkerder hoor !! Maar t komt leuk van zijn plek, zo'n 2.0 liter motor...ook al is tie maar standaard !! en hij is idd grooooooooooooooot............ Reed vanmiddag nog tegen de golf I aan die ernaast stond met uitdraaien (niet schrikken, is een sloop GTI van '77, dus no harm done ) Binnenkort het laswerk afmaken, en dan kan het schuren beginnen !!
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, op evil-bay amerika... @ Leon: leugenaar! je weet toch dat winkelwagentjes nooooit lekkerder kunnen rijden dan limousines Al (verantwoorde) ideeen opgedaan voor een wat extremere verlaging? Groetjes, Walter |
|
||||
|
||||
Quote:
whahahaha, winkelwagentjes kunnen best prettig rijden hoor...........moet t wel droog weer zijn Over de verlaging ben ik nog niks wijzer helaas............ Heb nu de 100kg beton er uit gehaald voor, je wilt niet weten hoe die er nu bij staat ! Er moet echt drastisch wat gaan gebeuren Heb iig voor de voorzijde een setje verlaagde BMW E30 veren, en daarbij laat ik nog 2 vulringen draaien om de loze ruimte op te vullen. Achter verlagen weet ik nog niet helemaal, moet zowiezo wat aan gebeuren, want hij is doorgezakt aan 1 zijde (of de veren zijn niet goed; zit een rode en zwarte onder ??) dus daar moeten ook andere op! Passen hier de zelfde veren als voor ?? Verder hoor ik alleen maar verhalen over veerpoten van een audi A4 (met aanpassingen) of airride. IS ook leuk, maar 't moet wel low budget blijven natuurlijk !
|
||||
|
||||
ik vind zo'n ding toch stiekem ook wel heel erg gaaf, vooral als ie heel erg laag is en er een setje vette velgen onderliggen.
Je hebt in ieder geval wel goed de ruimte |
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx m8 ! Ben er druk mee a.t.m. , en het setje dikke wielen is in onderhandeling Setje oldskool 4-spaaks ronal lichtmetaal, in de maat 5,5x15 !
|
||||
|
||||
En een versmalde vooras cker!!
|
||||
|
||||
Quote:
Laat maar ff weten als je andere type 4 veren of ander spul nodig hebt. (heb echt te veel liggen)
|
||||
|
||||
Quote:
Pm me nog maar even je telefoon nummer dan! Bel ik je wel ff vanavond. Zover ik weet heb ik a.t.m. niet echt wat nodig, alles werkt en doet t naar behoren, maar hij moet wel drastisch omlaag!!
|
||||
|
||||
Quote:
klinkt goed, ik ben benieuwd naar de foto's |