|
|||
|
|||
golf 3 interieur en golf 3 stuur, helemaal netjes en heel allebij wie o wie ( haast )
|
|||
|
|||
Ik heb een hemeltje voor een volkswagen golf 2 3-deurs licht beschadigt gratis af te halen en een met camouflage stof bekleden hemel voor een 4-deurs jetta gratis af te halen. ik krijg het niet over me hart om ze weg te gooien.
Af te halen in Moerkapelle, zuid-holland
|
||||
|
||||
Gratis af tehalen.
Versnellingsbak van een Passat 2.0 35I, is goed werkend gedemonteerd, maar ligt hier al een tijdje op zolder.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
Gratis af te halen,
dikke/brede? voor en achterbumper Golf 2, bumper heeft een paar kleine beschadigingen. Tevens trekhaak van een Jetta, past ook op de Golf 2 i.c.m de eerder genoemde achterbumper. Foto's zijn te vinden in mijn voorstelthread, te vinden onder de volgende link: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=107466 Af te halen in Enschede/Glanerbrug en voor Zaterdag anders belanden ze op de sloop.
|
||||
|
||||
Gratis af te halen:
GTI achterlicht Golf 2, bestuurderskant. In goede staat! Gaat dus om de linker |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een voorruit voor Golf 1 liggen, gratis ophalen in Maastricht
|
|
||||
|
||||
Quote:
Welk interieur en is dit nog steets aanwezig? |
|
||||
|
||||
Ten behoeve van de forumpot, Polo 2F portier. LC4U beter bekend als Genesis paars.
Voor de liefhebber, glaswerk gaat er nog uit! Zelfde geld mogelijk voor de sierlijst. Groot formaat foto's: http://www.volksforum.com/albums/fi...42_original.jpg http://www.volksforum.com/albums/fi...45_original.jpg http://www.volksforum.com/albums/fi...47_original.jpg Af te halen in Apeldoorn, in overleg ook in Zwolle.
|
||||
|
||||
AF te halen, diverse sirocco 2 delen.
- Veel kleine klemmetjes/clipjes - Complete deurbekleding/ achterbekleding - vloerbedekking voor/achter - 2 koplampen/2 achterlichten (2 sets) - ruitenwissermechaniek L+R - raamgeleiders/ deurdelen - GTII logo's voor op de b-stijl - 2 x achter ruit - Zij en deur ramen. - grote en kleine spoiler - nog meer klein spul. Ken je iemand die er miss iets mee kan? Ik gooi anders alles weg..
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je de voor stoelen nog? |
|
|||
|
|||
Gratis af te halen in Nootdorp Zuid Holland:
rechter voorscherm golf/jetta mk2 kleur grijs deukje onderaan met montage van dikke bumper niet te zien. vloerbedekking voor en achter kleur grijs is vies wel heel deurpaneel links voor 3drs nete staat deurpaneel links en rechts achter voor 3drs achterbank jetta 3drs/coupe is vies wel heel dikke voorbumper mk2 met scheurtje onderin kleur grijs vloerbedekking zwart alleen voorste stuk mk2 Graag zsm ophalen anders gaat het naar de stort.
|
|||
|
|||
Golf 4 dashboard. Gratis op te halen.
|
|
||||
|
||||
Doos (x3) met veerpoten e.d., gratis ophalen
Surfplank voor de sier 4 meter, gratis ophalen
|
||||
|
||||
Gratis, harde achterklep golf 3
De type 3 doet het goed als donor voor de type 2!
Nog enkele delen gratis af te halen in Huissen (tussen Arnhem en Nijmegen) o.a. een harde achterklep. en diverse ander plaatwerk. Moet wel z.s.m. weg woensdag gaat ze richting sloop. Zelf demonteren, en gelijk mee nemen. Plaatje voor de kleur: velgen verlichting en verlaging zijn al weg...
|
|||
|
|||
Gratis af te halen:
Comfortline interieur mk4 3 deurs! Alles erbij behalve deurpaneel best zijde! Bestuurdersstoel errug matig! Regio nijmegen |
|
|||
|
|||
Gratis af te halen: Bestuurdersportier Golf mkII 3d 1988, LA5Y (heliosblauw)
Zonde om weg te gooien! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Brandstoftank nog steeds beschikbaar!
|
|
|||
|
|||
a.busser voor en achterbumper nog aanwezig?
zoja verstuur je ook? |
|
|||
|
|||
Nette zilvere achterklep van een passat 3b sedan.
Jaren geleden gekocht om dicht te lassen en zwart te spuiten, maar ligt na een jaar of 5 nog op exact dezelfde plaats als waar ik hem gelegd heb. Gratis voor degene die beloofd dat ik hem ooit nog eens terugzie, strak of niet strak en welke kleur dan ook.. Oftewel iemand die hem echt gebruikt, nog 5jaar op zolder laten liggen of als oud ijzer wegdoen kan ik zelf ook.