|
View Poll Results: Ben je er bij? | |||
Ja tuurlijk ben ik er bij! | 25 | 58.14% | |
Nee, niks te zoeken... | 4 | 9.30% | |
Ik wil wel, maar weet t nog niet... | 7 | 16.28% | |
Ik wil wel, maar ik kan niet | 6 | 13.95% | |
Ik heb een kever, maar ik kom wel :p | 2 | 4.65% | |
Multiple Choice Poll. Voters: 43. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Heb al een chauffeur gevonden!
Nee ff zonder gein, als het met mn werk uitkomt ben ik er! Moet alleen kijken of ik op zaterdag moet werken |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi interieur Toevallig een groen interieur? =============================================== De site ligt momenteel uit de ether, want ik ben bezig met een volledig nieuw ontwerp. Hier komt ook een gastenboek op te staan en een heuse galerij van de MK1's van de organistatie! Bij voldoende animo ook een galerij van bezoekers Tuurlijk ook meeting-galerijen, maar vanaf nu alleen nog maar foto's van Mk1's. Daar gaat de site tenslotte over Binnenkort dus online Last edited by Sponze® : 13-07-2006 at 23:52. |
|
||||
|
||||
site na komend weekend online.
Komende week vakantie dus tijd genoeg Zal dan ook ff direct de foto's plaatsen van de VW meet in Westerstede van komend weekend. Speciaal voor de volksforummers een sneak preview: http://www.watercooled.nl/Default.aspx Let wel: de site is nog niet geheel online, dus verwacht maar dat je veel foutmeldingen tegenkomt |
|
||||
|
||||
He Sponske,
Ziet er goed uit hoor !!! En veel plezier in Westerstede. We zien de foto's wel verschijnen. Groeten LRR
|
||||
|
||||
Inderdaad Arjan! Site ziet er nu al super uit!!
|
||||
|
||||
Hmm, valt precies met de kermis hier in de buurt! Jammer anders had ik er wel bij geweest, nu moet helaas bier gaan drinken
|
|
|||
|
|||
Ik kom ook wel ff aanwapperen zal de auto wel ver weg zetten van alle mkI's
|
||||
|
||||
Alvin en ik zijn ook van de partij.En we gaan er een gezellige dag van maken en weer veel moois zien.Heb er zin in.
yo!!!
|
||||
|
||||
Ik kom ook wel even kijken in de Golf1
Weet niet zeker of ik wel mag komen Quote:
Mijn auto: Datum eerste toelating 20 januari 1984 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik weet t Had erbij moeten vertellen dat er her en der enkele uitzonderingen zijn natuurlijk. Maar het lijkt me wel duidelijk zo BTW: Na overleg is de AUDI 50 ook welkom. ========================================= De site is tevens weer geopend voor het gewone volk Nog niet volledig online, maar duurt natuurlijk wel erg lang nu, vandaar dat de site weer geopend is! Hoop na mijn vakantie alles volledig online te hebben, maar ik heb ook nog een Golf1 waar aan gewerkt moet worden |
|
||||
|
||||
Heb er zin in!
VW Mania kan ik helaas niet bij zijn (werk). Dus word Assen de ontmaagding van m'n golfje |
|
||||
|
||||
Quote:
jeej Ik zou ook mogen komen, als mijn shink ooit klaarkomt...
|
||||
|
||||
misschien volgend jaar, als dan weer een watercooled MK1 meeting georganiseerd wordt, zal ik misschien van de partij zijn, eerst maar weer eens even een goede, roestvrije en originele ty..eeehhhh..Golf 1 (type 17 ) op de kop zien te tikken, dat is een kunst vandaag de dag.....
|
|
||||
|
||||
gaan er ook mensen vanuit friesland ?dan kunnen we mooi in optocht die kant uit rijden
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is volgens mij van na 83 Maar denk niet dat de pirelli dan af is, kom dus met 1 auto.
|
||||
|
||||
NOG 1 MAAND |
|
||||
|
||||
ik hoop erbij te zijn met dit gebakje!
|
||||
|
||||
misschien dat ik toch wel kom (hoewel Assen voor mij tamelijk ver is ), er is bij mij nl. vrij snel het e.e.a. veranderd w.b.t. "Fahrbarer Untersatz" de afgelopen week.....
|
|
||||
|
||||
gaan er nog mensen uit hengelo/enschede?
|
|
||||
|
||||
gaan er nog mensen uit friesland???
|