|
||||
|
||||
Zet de mijne er ook maar es bij. Heb er nog wat plannen mee, maar m'n T2 heeft even voorrang.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind het echt een super vette nette mooie auto maar toch vond ik hem met bra net iets meer hebben ik mis nu gewoon iets en vind normaal niet snel een auto mooi met bra maar hij blijft mooi |
|
||||
|
||||
Quote:
Dankje! Er komt nog wel eens een bra, wellicht een in de kleur leder van het toekomstige interieur... Of anders een R-line (votex) bra die passen net iets beter! |
|
|||
|
|||
dikke shit allemaal hoor.
|
|||
|
|||
hier ook mijnes:
|
|
||||
|
||||
Ach waarom niet..ook maar een fotootje dan....
Dit was op een vliegveld meeting in Zwitserland...en die ging (helaas) niet door....hahaha |
|
|||
|
|||
mag mn bora er ook bij??
zo niet, verwijder dan maar!!
grtn yal |
|
|||
|
|||
Quote:
Eindlijk weer iets nieuws te showen... In mijn bezit sinds april 2006 en 2 weken geleden is helaas de 1e turbo overleden . Na deze reparatie nog een afspraak voor de montage van een V-Maxx schroefset. Met V-Maxx schroefset inmiddels. Set is zeker niet snoei-hard wat ik eigenlijk wel verwachtte. Achter gebruik gemaakt van 2x25mm spoorverbreder van H&R Voor geen spoorverbreder benodigd, ondanks ET40 Plannen: + Chippen + R32 voorbumper + Carbon dingetjes :blink:
|
||||
|
||||
waarom zouden die velgen voor niet passen zonder spoorverbreders.............. Standaard velgen zijn zowiezo al ET38
|
|
|||
|
|||
Quote:
De originele velgen (Montreal I) zijn 6.5x16 ET42, deze zijn 7x18 ET40. Had wel eens gelezen dat velg of band tegen de veerpoot wou komen, vandaar dus Achter zitten ze erop voor de 'looks', voor laat ik het zo.
|
|||
|
|||
Quote:
HEY da's gaaf.. je hebt dezelfde achterlichten als ik... mooi golfje! |
|
||||
|
||||
Iedere dag bezopen, Is ook een geregeld leven!!! MEMBER OF VW-SPEED.NL Last edited by Gerrit-Tdi : 27-09-2006 at 21:34. |
|
|||
|
|||
hier bij mijn ex golf gti 4
|
|
||||
|
||||
GTI TDI Golfke
Hier de golf van mn maat, dit was in Leusden Pon had een audi meeting, tis een Golf GTI TDI.. rijd als een speer KW verlaagd, ramen getint (doet hijzelf bedrijf daarin) xenon, ennnnn 18 inch Kahn velgen |
|
||||
|
||||
even een bora variant ertussen
hier even mijn eigen auto bora variant een tdi highline 130 pk gechipt naar 165 pk kw verlaagd variant 2 18 inch rial daytona race er onder voor 8,5j en achter 9,5j |
|
||||
|
||||
Deze ff plaatsen voor de eigenaar. Geen idee wie de eigenaar is , maar tis een strak ding. Gespot in Rotterdam:
|
||||
|
||||
Quote:
WTF....!!!! Wat een super stoere Bora variant..... Ruilen tegen een 5 cilinder
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt !!! wil niet ruilen maar ben wel benieuwt naar een foto van je v5 |
|
||||
|
||||
Hier de mijne
http://www.mijnalbum.nl/Album=OZLXV6YF Omdat ie nog lang niet af is nog maar een kleine foto
|
||||
|
||||
Hallo ik dacht ik drukm die van mijn zus er ook even tussen het is een golf v5
|