|
|||
|
|||
Wel leuk...alleen staat die ruitenwissert echt ranzig zo!
|
|
||||
|
||||
@cpp ja vind ik eigenlijk ook wel leg hem dan neer dan valt ie niet zo op maar ja smaken verschillen
|
|||
|
|||
Heb die van mij ook in het midden,
wil hem ook shcuin hebben. Staat toch veel mooier.
|
||||
|
||||
Nog meer mensen die foto's hebben van verlaagde golfjes of andere modellen, posten maar!!!!
|
||||
|
||||
10 cm grondspeling voor Dus me nokia past er net niet meer onder mja aan die golfjes valt niet te tippen :redx: Last edited by JeTTaII : 04-04-2006 at 08:29. |
|
||||
|
||||
ik heb nog een foto van een ziek verlaagde corrado met stroeve motorsport schroefset carterstop 1,5 cm boven de grond posten jah of nee
en hier staat hijiets opgeschroeft op zun wintervelgen na vast gezeten te hebben op het plateland als ie weg moet hoor ik het wel maar neem van van niet toch Last edited by 1800 16v kr : 04-04-2006 at 09:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
wie weet van wie deze auto is, en zit hij ook hier wel eens op het forum?? vind deze egt het einde, wilde hem een vraag stellen...
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Deze kunnen we niet vergeten hoor!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is toch een belg of niet? Misschien moet je eens op cleaned kijken.
|
||||
|
||||
@1800 16v kr nee hoor post maar gewoon zo die ligt ook wel aardig op het asfalt zeg
die blauwe 2 is ook super heeft z'n kleur ook nog mee
|
||||
|
||||
Grijze is van RobG60....heef took nog tijdje met strakke fuchsen rondgecruist....nar mijn weten rijdt ie nu in Belgie deze golf...
De blauwe is van Walter...ook van DUB05...prachtwagen.... RobG60 rijdt nu een mooie Audi cabrio.... Hopend U allen genoeg te hebben geinformeerd!!!!:-) .. grtz..Vic..
|
|||
|
|||
10cm grondspeling jetta II? schroeven
|
|
||||
|
||||
Quote:
en schrapen
|
||||
|
||||
de ex 16V van Stijn was ook erg laag
|
||||
|
||||
Quote:
Deze golf rijdt nu nog steeds in nederland, staat nu wel stil. Lader is kapot. Rob zit hier idd ook wel eens op het forum. De retrog60 van Walter is idd een super wagen!!! |
|
||||
|
||||
Vin die blauwe 2 ook echt strak, idd kleur en laaaaaag. Zou ik hier helaas m'n straat niet meer in komen met al die drempels en woonerf ingangen
|
|
||||
|
||||
Quote:
raak nu al de wielranden |
|
|||
|
|||
zal ik mijne er ook even tussen zetten....
(2 cm over onder de bevestigings platen van de draagarmen voor!!) |
|
|||
|
|||
hier meer pics. http://www.showyoursound.nl/Public/...?Id=2441&Page=1 maar die is er niet meer. ben nou met een 87 er golf 2 bezig. pics volgen |