|
||||
|
||||
Geweldig ding!! vooral die velgen zijn skoftig
|
|
|||
|
|||
mooie auto,af komt er een vr6 in
|
||||
|
||||
hahahaha nee er komt geen vr6 in
|
|||
|
|||
HMM iets uniekers, ???????
|
||||
|
||||
Ik zeg, niks meer aan doen (kwa uiterlijk dan !! )
|
||||
|
||||
Vanmorgen langs gefietst en even de derby staan bewonderen. Lekker wagentje hoor.
|
||||
|
||||
verrekt mooie auto
k zou dr niet meer veel aan veranderen, miss alleen nog wat meer chrome dr bij die velgen staan dr trouwens ook superlekker!
|
||||
|
||||
echt gaaf joh! veel plezier er mee!
|
|
||||
|
||||
Bedankt weer voor de leuke reacties!
Ik ben nu op een pakketje aan het wachten van Paruzzi. Heb wat kleine dingetjes besteld.
|
||||
|
||||
lekker wagentje!
velgen staan hem goed,
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Mooie aanwinst, waardige opvolger van de golf 1. Gokje wat betreft de motor...16s??
|
|
||||
|
||||
Vandaag wat kleine spulletjes binnen gekregen;
-chrome kentekenplaat houder -chroom/houten raamslingers -chroom/houten deurpinnetjes -NL type plaatje
|
||||
|
||||
Zo weer een update'tje
Heb vorige week am See chrome spiegels gekocht voor de derby, v'd week meteen maar ff erop gezet! Op retro mania zaten ze er al op, maar heb nu dus ook de chrome hoekjes rond de koplampen, deze miste ik nog. En last but not least, m'n nieuwe houten stuurtje! Dat was het weer!
|
||||
|
||||
die chrome spiegel heb ik ok, alleen mist bij mij t plasticke voetje...
maar die passen toch niet precies in de gaten van de derby spiegels ofwel? trouwens heel mooi ding... is ie eigenlijk gerestaureerd? of nog origineel? misschien heir foto's van of meer informatie... altijd leuk om te zien...
|
||||
|
||||
klopt de gaten komen niet overeen met die van de derby, dus ff een gaatje erbij moeten boren..
Waar heb jij je spiegels gekocht dan? Ik heb ze bij Volkswarenhaus gekocht, en er zaten 2 soorten adapters bij, 1 hele platte, en 1tje die schuin loopt. Zo ver ik van de vorige eigenaar heb begrepen, is de auto niet gerestaureerd, wel is de linker achterkant opnieuw gespoten. En ja ik geloof hem wel op zijn woord. V/d winter laat ik hemhet liefts overspuiten, omdat hij nu hier en daar wat roestplekjes begint te vertonen. Maar eerst maar eens flink sparen, dan kijken of het haalbaar is, want dan wil ik meteen een ander blok erin hebben. En als student, zijn de inkomsten niet zo hoog he Blokje heb ik overigens al..
|
||||
|
||||
Mooie auto hoor, velgen staan goed moet ik zeggen. Doen deze auto meer recht dan een type1 (en ja, ik bedoel een Kever)
|
||||
|
||||
thanx
|
||||
|
||||
jup! supermooi zo!
|
||||
|
||||
zeker mooi!! maar zijn die spiegels van binnenuit te verstellen??
|
|
||||
|
||||
nee zijn niet van binnen uit te verstellen..