|
||||
|
||||
Mijn handtekening staat hier volkomen los van, snap daarom ook niet waarom je die qoute
Ik ga via mijn rechtsbijstand het een en ander terug proberen te vorderen.
|
|||
|
|||
Quote:
Tja en dan is het des te triester dat dan een rechter (waarvan je mag verwachten dat die netjes is opgevoed) zegt dat de schade niet van dien aard is dat die vergoed moet worden. Dan komen de reacties als deze vanzelf. En owee als je dan eigen rechter gaat spelen......om je eigen spullen te "beschermen", dat mag dus niet meer tegenwoordig |
|
||||
|
||||
Tuurlijk wel zet je toch op marktplaats die man, vast wel iemand die hem wil kopen voor 300 euro. Sorry niet wat je noemt netjes maar echt, dat VW Leusden dan weer aangeklaagd word. Niet te geloven gewoon!
|
|
||||
|
||||
recht2 (bn.)
1 steeds in dezelfde richting, niet gebogen, bochtig, scheef of schuin <=> krom 2 normaal omhooggericht van stand of houding => verticaal 3 juist 4 (van een hoek) begrensd door lijnen die haaks op elkaar staan => loodrecht
|
||||
|
||||
tja wat doe je er aan, heel dit land is verrot, net als de rest van de wereld overgens. ken ook diverse gevalletjes uit eigen ervaring. maar je doet er niks aan. met slechte mensen gaat t toch altijd goed...?