|
||||
|
||||
gratiz?
|
|
||||
|
||||
yup, kom maar halen kzal ff kijken maar heb er iig 1, denk nog wel 2 ook, maar zou kunnen dat dat een jetta bank is en die gaat dan niet weg...
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog wel een 2delige GOlf 2 bank liggen, mag je zo op komen halen..
|
|
||||
|
||||
nou manne, das mooi...wanneer?.
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of die bank van jaap ook 2delig is, maar die van mij mag je zo op komen halen, in Rijswijk...
|
|
||||
|
||||
2 delig? zoals in zitting en rugleuning? of als 2 delige rugleuning?
ik heb iig een zitting plus rugleuning... standaard nietszeggende achterbank...
|
||||
|
||||
2delig neerklapbaar, alsin links en rechts...
|
|
||||
|
||||
vechten jullie onderling ff uit hoe of wat...iik zou hem graag morgen willen halen want ik ben vrijdag vrij en ga dan aan de knutsel.
bel me anders ff 06-54268352 voor tijden enzo. Ik moet topt 15:30 werken en zit dan in Sassenheim. |
|
||||
|
||||
dan mag je helaas naar Marc, want ik vertrek rond een uur of 1 half 2 voor een dagje Belgie...
|
||||
|
||||
ow...Mark? Ik zal um wel ff lastig vallen in MSN straks
|
|
||||
|
||||
Is goed, ik hoor het wel...
De planning is dat ik morgen de hele dag met de caddy bezig ben, dus ben de hele dag thuis.. |
|
||||
|
||||
ZO die zit, nu ff nepleer scoren om die wangen te doen.
Rugleuning zit ook vast..... |
|
||||
|
||||
foto's!!! Ben benieuwd hoe jij dat gaat doen, kan ik even inspiratie opdoen...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |