|
||||
|
||||
Quote:
Nog steeds belangstellend..... |
|
||||
|
||||
welkom en waaauw echt een leuke kever!
ook het kleur is lekker hip! (je gaat da kleur toch behouden!?) |
|
||||
|
||||
Quote:
jazeker voorlopig blijft ie deze kleur wel behouden misschien volgend jaar een keertje helemaal opnieuw laten spuiten maar er is geen haast bij hij staat er nog goed bij
|
||||
|
||||
Na wat polijst werk aan de fuchsjes staat ie er nu zo bij (mijn dank gaat uit naar lwin)
Men zegt dat een smal asje hem ook wel zal staan wat is jullie mening hierover? Zoek nog 2 fuchsjes 4 en een half j 15 inch als iemand nog een paar heeft liggen dan hoor ik het graag. Detail van de laatste foto lwin's vette ride
|
||||
|
||||
staat er mooi bij "mien jong"
|
|
||||
|
||||
Hij staat er echt mooi bij !
Zag je eerder nog wel eens rijden, maar heb je de laatste tijd niet veel meer gezien in Hengelo Hoop je snel weer eens te spotten ..echt mooie kever dit |
|
||||
|
||||
heeyyy gast.
het blijft toch een mooie auto! al jaren. en een hele harde auto! spreek je weer. garoeten Da aircooled.
|
||||
|
||||
Geweldig kevertje! Prachtig om te zien! Zou er persoonlijk geen versmalde vooras onder monteren, zo staat -ie mooi breed op z'n wielen!
|
||||
|
||||
Quote:
Heej Roy, je moet ze poetsen
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit gast!!!
|
||||
|
||||
Quote:
heb je gisteren nog zien rijden in hengelo, mooie wagen en dat kleurtje is ook echt top!! valt wel lekker op zo met dat mooie weer. nog steeds de standaard as eronder?
|
||||
|
||||
Quote: