|
||||
|
||||
Ok, das duidelijk.
En dan een "gewoon" luchtfilter in zoiets gebruiken, wat ook in een normale luchtfilterbak zit? Vast nog een stomme vraag, wat doe je met de kelken als je zo'n doos monteerd? |
|
||||
|
||||
In die afgebeelde airbox kan een luchtfilter 'broodje' idd.
Je kunt ook een airbox van dbilas o.i.d. pakken, en dan kelkjes van 16mm hoogte gebruiken. Aan die airbox een slang maken naar voren met een open filter er op. (zie foto onderstaande thread) Bij die afgebeelde luchtfilterkast kun je geen losse kelken monteren, maar dat hoeft ook niet; de kast is gemaakt van 4 gebogen kelken. (@DJW, die Sorg kelken gaan dus helaas niet passen bij jouw scirocco) Meet anders eerst eens de ruimte tussen schutbord en carbs, dan weet je wat meer over de mogelijkheden. (zie ook deze thread ) |
|
||||
|
||||
@ Bas
nee idd het was allemaal net even te krap......heb dbilas gemaild, en een nieuwe kost 125 euro..... bij die bieding van ebay ging te prijs even TE hoog voor zon versleten geval.... Maar ik sta er van te kijken dat de hoogte van de kelken de afstelling kunnen beinvloeden....hij loopt bij mij hetzelfde als ik OF de luchtfilters erop heb OF gewoon kaal... |
|
||||
|
||||
beter om hitte van je uitlaatspruitstuk te voorkomen inpakken met speciaal tape.
btw dit spul zoek ik ook nog maar dan betaalbaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Is dit betaalbaar? Wil ook van die tape gebruiken en misschien zelf iets van een airbox bedenken (een bestaand luchtfilterhuis verbouwen ofzo) |
|
||||
|
||||
nog te duur moet goedkoper kunnen toch?
|
||||
|
||||
Als jij et zegt
Heb echt geen idee, zal de oogjes ook eens openhouden.. |
|
||||
|
||||
Welke maat sproeiers kan ik het beste gebruiken om hem eerst lopend/rijdend te krijgen?
|
|
||||
|
||||
Even een upje voor de sproeiers, etc.
Welke maten kan ik het beste gebruiken voor een 1600 (EG) Airbox is geregeld. |
|
||||
|
||||
klein upje
|
|
||||
|
||||
Een ms-dos progamma zegt er het volgende over:
Maar of dit overeenkomt met de bezetting die een ervaren carb-kenner zou toepassen? |
|
||||
|
||||
Hey bedankt Bas!
Das iig al iets. Als iemand er iets aan toe te voegen heeft hoor ik dat graag!! |
|
|||
|
|||
Een EG motor heeft max pk bij 6100 rpm en niet bij 5500 en gaat door tot de 6900.
m |
|
||||
|
||||
Wat heeft dat voor effect op de keuze van de sproeiers?
|
|
||||
|
||||
bedankt voor de correctie!
bij deze |
|
||||
|
||||
Quote: