|
||||
|
||||
Is al vaker aangehaald, maar die velgen die er op zaten zagen er nog erg goed uit. En staan best goed op bepaalde type auto's
|
|||
|
|||
Good busy, zoiets wil ik ook nog wel een keer doen, een GTI 16V kopen en deze omtoveren tot een originele GTI (tot aan de stalen velgen / BBS'en en de zwarte rand rond de achterruit aan toe).
En dan zou ie niet mintgroen worden iig. |
|
|||
|
|||
update: alleen de camera vergeten
emblemen zijn dicht gelast achterklep half strak gemaakt knipperlichtgaten dicht gemaakt foto's komen volgende week
|
|||
|
|||
vrijdag lekker bezig geweest met de gti.
rolkooi erin gelast, hij is nu klaar om hem verder strak te maken volgende week schuren en plamuren
|
|||
|
|||
wie o wie heeft nog een startmotor liggen,
hij is er mee opgehouden. vanavond de rolkooi nog een keer in de primer gezet. morgen de echte kleur dr op. houd jullie op de hoogte
|
|||
|
|||
nieuwe update:
|
||||
|
||||
Dat wordt de kleur? Bjusterbaarlik!
|
|||
|
|||
update week 23
Vorige week weer even bezig geweest.
plamuren, plamuren en nog eens plamuren. stoelen en riemen heb ik ook binnen. en mn volgend project staat ook alweer te wachten nieuw project passat td nieuwe kuipstoelen mijn daily zo komt mijn auto omhoog de lift voor naar boven kan 1500 kilo naar boven brengen volgende week weer nieuwe update
|
||||
|
||||
Older, nog een project!! Wel vet.
Ik meende dat ik je Golf vrijdag zag staat net buiten Dronrijp. Bij een mini-camping en een loods. En zat er nou een deuk in de voorscherm? Of was het een andere. Was op de trekker, Alfestêdetocht!
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt was ik. was even mee met de vrouw naar tennis. en die loods is de sporthal en die minicamping is een showterrein voor nieuwe vakantiepark wat daar komt. heb vorige week een aanrijding gehad, niet mijn schuld, ik kwam van rechts.
|
||||
|
||||
Ah, was je wel dus. Ben je aan de vriendin?
Jammer van de schade, valt wel te fixen niet?
|
|||
|
|||
Quote:
ja zit al weer een paar maanden aan de vriendin 400 eurotjes schade wordt gerepareerd
|
||||
|
||||
Sjuh! Goed bezig
Spot je niet zo vaak trouwens, ik kom vrijwel iedere dag door Dronrijp. Waar woon je daar zo ongeveer? Dan rij ik eens langs.
|
|||
|
|||
Quote:
als je richting de c1000 rijdt kom je daar een paar straten ervoor de regiobank tegen in de straat woon ik. aan de hoofdweg naar c1000 staan 3 grote herenhuizen 2e herenhuis die straat in. maar ben overdag niet veel thuis en op het moment zit ik om de dag in de kost vanwege mn werk. anders kom je maar eens op een avond langs kun je mn monsterproject zien.
|
||||
|
||||
Ah, moet te vinden zijn. Kan inderdaad wel eens op een avond. Heb het de laatste tijd ook druk, dus even zien wanneer er eens een plekje is
|
|||
|
|||
foto's verven
had vrijdag en vandaag een dagje vrij dus druk in de weer geweest met de gti.
vrijdag in de grondverf en vrijdagavond mn schroefset opgehaald (apex) zaterdag bovenkant in de kleur nu de officiele kleur alleen de bovenkant onderkant komt volgende week schroefset apex mijn andere wachtende project met 13 inch ats
|
|||
|
|||
te koop gevraagd
-spruitstuk 8v code EV en spaghetti 4 in 1 -windvanger schuifdak (die naar beneden klapt)
Last edited by Oane : 25-06-2006 at 12:31. |
|
|||
|
|||
tadaa de nieuwe velgen
kleine beschadigingen op de randen, maar niets ernstigs zit een soort en met plastic om de randen heel apart nog nooit eerder gezien. randen opnieuw polijsten en klaar
|
||||
|
||||
Moooooooie velgen Oane! Echt strak! hoeveel inch?
|
|||
|
|||
Quote:
15 inch et 38 dus kan hem straks mooi eind na beneden schroeven