|
||||
|
||||
Idd een historisch moment! Gefeliciteerd dat je er nog vele km`s mee mag beleven!
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat het allemaal goed gaat met de inbouw ervan. Motorblok hoef je niks aan te doen he had ik al ff gedaan hahaha
Ik weet wel zeker dat jij eerder dan mij klaar bent met de ombouw. Ik ben nog steeds bezig om onderdelen bijelkaar te sprokkelen voor de ombouw van me Golf 1 GTI naar G60. Maar dat gaat goed komen. Ff wat 16V foto,s Hier was ik net klaar met "oppimpen" van het blok Nog ff een piccaa van de 16V bij mij in de type 1 |
|
||||
|
||||
Hee super die goede reacties mannen! Het gaat inderdaad de goede kant op... ik kan niet wachten tot hij voor de eerste keer aangeslingerd kan worden!
Quote:
Hoor ik daar "g#lf" ? |
|
||||
|
||||
zo netjes hoor! Jammer voor Gerben dattie het blok nauwelijks meer hoeft te poetsen!
|
||||
|
||||
netjes!
|
||||
|
||||
HEFTIG!!!!!
Dit ziet er goed uit! super! |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit!
succes dr mee
|
||||
|
||||
gaaf project hopelijk kan je snel een rondje knallen...
|
|||
|
|||
Quote:
Yep, die auto zonder die dikke kont.
|
||||
|
||||
Quote:
De afwerking van een Mk2 bedoel je |
|
|||
|
|||
Schiet al lekker op he Je pakt het in ieder geval beter aan dan mij.
Maar ga jij hem ook omkeuren bij rdw of niet?? Dennis
|
||||
|
||||
Zo we zijn weer een weekje of wat verder...
Het brandstofsysteem was eventjes een leuke puzzel, welke begon bij het relais voor de pomp: En hier achter de verrotte achteras (komt nog een andere onder hoor!) zit de 16v benzinepomp, met het benzinefilter. Stukje koperen leiding naar voren toe: Netjes naar de andere kant van de motorruimte... sciroccostyle :p En ook voor de remmen even een stukje nieuwe leiding: Natuurlijk willen we niet al te veel bekabeling in het zicht hebben: Dus moet de accu ook maar achterin: Inmiddels zit de accu al vast op de plek waar voorheen het reservewiel zat. Qua digitale speeltjes zijn we inmiddels ook al een eind op weg. De meeste stekkers zitten op hun plek, met dank aan behulpzame forummers die erg handige schema's hier voor hebben! Tot zo ver weer deze update... de motor gaat binnenkort (hopelijk) zijn eerste benzine oproken in de Jetta |
|
||||
|
||||
hmm heb je verders alle spullen voor die fiz wat ik daar zie liggen???
16V fiz of 8V fizzz??
|
||||
|
||||
Berend ... Ik kan er geen woord aan vuil maken. Ga zo door mate en ik zie de bolide dit seizoen vast nog wel voorbij rollen !
Trouwens ... Bij een 16v GTi blok hoort natuurlijk wel een rode bies op de grill en een Engels "Jetta GTI" embleem op de kont |
|
||||
|
||||
Bekers!!
Word echt wel superstoer Bernd!!
|
|||
|
|||
Quote:
Is 8V digifiz. (komt ook uit me golf 1 net als het blok ) |
|
||||
|
||||
Mooi ziet er super uit,
waar haal je dat vandaan jonge zo'n digitale teller???
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm jammer, had dan toch op z'n minst voor een 16V fiz gezorgd..
|
||||
|
||||
Quote:
staan nog wel wat op marktplaats hoor