|
||||
|
||||
nog gefeliciteerd richard
en hoe zijn de eerste kilometers gegaan met je "nieuwe"jetta?? |
|
||||
|
||||
eertse kilometers zijn prima gegaan.. ik rijd nu dagelijks in de luup want ester moet nog 1 weekje thuis zitten en dan zit haar zwangerschapsverlof erop.. en dan zal de jetta drie dagen in de week als cruisemobiel worden ingezet..
|
||||
|
||||
vraagje.. stalen bumpers op een jetta..
van een golf 1 of scirocco.. voordeel van de scirocco is dat er geen knipperlichten in zitten.. wat denken jullie
|
||||
|
||||
Golf
dus dubbelop qua knippers .. Of je bouwt m om naar een Golf front |
|
||||
|
||||
nee maak ik wel een running light erin
|
||||
|
||||
Of je koopt mijn Votex 4 koplampen Jetta grill en rolkooi en nog wat wielen en windabweisers voor over de portierruiten
For u special preissie |
|
||||
|
||||
Quote:
zo´n kleine stalen bumpertjes op een jetta staat toch een beetje iel, zijn toch meer iets voor de golf, ik zou gewoon de originele kunstofbumpers laten zitten. |
|
||||
|
||||
ziet er altijd leuk uit die bumpers,wou het zelf ook ik zou als ik jou was ff wachten tot je op een meeting ben waar een jetta staat met chrome bumpers. dan ff naar de kont kijken en je ziet dat het helaas net niet past,scheelt maar een cm of 3/4 maar de afdek kapjes staan helemaal scheef.
|
|
||||
|
||||
moet je je schermen wel aanpassen gaan... tis ergens wel een leuk idee, en dan met runninglights(meaning?)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
schermen komt wel goed.. achterbumper moet ik dan eens bekijken dit bedoel ik dan thom.. de us look..waarneer je de koplampen aan hebt dat de lampen dan ook in de pinkers branden.. running lights
|
||||
|
||||
zou er niet veel meer aan doen ries... gewoon schroefset en leuke wieltjes.. meer heeft zo`n dinkie niet nodig
alhoewel die runninglights wel errrug vet cool zijjnn
|
||||
|
||||
stadslicht?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
nee.. hoe leg je het uit..normaal zitten runninglights op de zijkant...ala golf usa en volvo bv
|
||||
|
||||
Quote:
hhm snap het nog niet echt maar leg eens uit
|
||||
|
||||
ow, juist... bij volvo zie je dat idd veel
|
||||
|
||||
Markeerliggies
|
|
||||
|
||||
psies...
|
||||
|
||||
heel mooi! en puntgaaf zo te zien. mag ik vragen wat je voor zoiets betaalt (in deze staat dus)?
|
|
||||
|
||||
denk dat je mazzel moet hebben met zulke auto's en dat prijzen bij oudere mensen anders liggen dan bij jongens die weten wat iets kost.. MAW goed boerenhandjeklappen en je betaald wat je zelf wilt
|
||||
|
||||
Leuk ding Richard! Helemaal als je em zo gaat maken natuurlijk
Past iig goed in de stoet van 26-03, minimaal 3 Jetta's 1!