|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! De RS'en zijn 7J rondom, qua maten gewoon een standaard set dus. |
|
|||
|
|||
zo ik al zei vanmiddag arnaud ..........mooi
|
|
||||
|
||||
Die koplampen zo mooi........
Super auto jongen zekers met die bbs sen eronder !
|
||||
|
||||
Superpassat!!! Topklasse!
Je bent echt goed op weg! Nu nog even een klein spoorverbredertje op de achteras en je wielstand is perfect! |
|
||||
|
||||
indd, super bak geworden zo
we moeten binnenkort echt weer eens een meeting in damwoude organiseren, nog niet te gauw want ik heb m`n velgen nog niet klaar |
|
||||
|
||||
mooie passat
bbs staan super |
|
||||
|
||||
@LuNaTiK: hij gaat van de week eerst achter nog zakken, even kijken hoe het dan lijkt, maar misschien is dat inderdaad wel een goed idee.
@Sikke-Aant: eerstvolgende Damwoude-meet ben ik zeker bij! @Iedereen: bedankt voor de goede reacties!! |
|
||||
|
||||
JA! ik hoor steeds meer mensen over een nieuwe damwoude meeting! Misschien over een paar weken weer? Achter het winkelcentrum misschien?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als het wel zo is, ben ik er ook bij.
|
|||
|
|||
ik ook
|
|
||||
|
||||
Even een klein update'je. Achterwisser had de vorige eigenaar al laten verdwijnen, maar het plaatje was jammer genoeg zoek geraakt. Gelukkig heb ik er weer 1 kunnen vinden en meteen even strakgezet en matzwart gespoten.
En met veel dank aan Volkswagenaar, de felbegeerde "Polizei, dein Partner" sticker! Verder heb ik een paar weken terug een compleet grijs lederen interieur over kunnen kopen van een passatforumlid. Alleen de stoelen moeten er nog in, maar hiervoor moet ik eerst de kabelboom even aanleggen van de stoelverwarming, en het moet even goed schoon. De rest zit er al in. Foto's volgen nog wel.
|
||||
|
||||
sexy die sticker!
ben benieuwd naar de nieuwe zeteltjes!
|
||||
|
||||
Goed bezig Arnaud, ik ben ook erg benieuwd naar het nieuwe binnenste.
heerlijke cruisebak
|
||||
|
||||
Show us the leather!!
|
||||
|
||||
Hey arnaud ,hier even de beloofde foto's van de zwarte GT in lauwersoog!
|
||||
|
||||
Bedankt Wytse! Zijn inderdaad dezelfde koplampen (daar gaat mijn zeldzaamheid... ). Bumperlip en spiegels wisselen voor originele, stickers en raamband eraf en velgen wisselen en Nederland is weer een mooie 35i rijker!
|
|||
|
|||
Die is ook heel mooi een paar details na.
Maar vind die van arnaud net iets meer hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
En ietsje lager
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wou zijn vrouw niet Maar Arnaud dit is echt een mooi exemplaar Groet, Pascal
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi ding die zwarte (niet zo mooi als die van jou, Arnaud.... ) Iemand een idee hoe ik aan die koplampen kom? Staat hier in de buurt een VR6 sedan te koop met de zelfde lampen, en vind ik errug geil, maar dan moest ik die auto erbij kopen, en das niet de bedoeling!...Maar kan ze nergens te koop vinden Wie helpt?