|
||||
|
||||
Geweldig, heb me meteen aangemeld.
Ik weet het: der See ruft, aber ist zu weit. Dit is maar een uurtje rijden. Editie 1 helaas gemist. Golf 1.1LX 1983
|
||||
|
||||
Is er al wat bekend over eventueel en groep er heen te rijden??????????
|
|
|||
|
|||
mmm, ik weet wel als ik daar heen ga..........dat je er vroeg bij moet zijn, vorige keer kwam ik rond uur of 11 aan, was echt mega super druk, niet normaal, alleen maar golfjes....kwam er niet doorheen. (uiteraard uiteindelijk wel.........met beetje spookrijden, alleen vondt de Polizei dat een minder leuk idee!)
vlgs mij moet je zorgen dat je daar al om 9 uur voor de poort staat wil je beetje normaal naar binnen kunnen komen.................... |
|
|||
|
|||
is altijd vet druk ja...... is nu wel een apart stuk ingericht voor gti/vr6/r32 omdat het de gti 30 jaar bestaat.... wij waren er de vorige keer al om kwart voor 9 en toen stond je al flink in de rij.... ben eens benieuwd dit jaar...
|
|
||||
|
||||
Lijkt me zeker wel vet om daar naar toe te gaan. Heb 21 Mei nog niks te doen. Alleen kunnen we dan niet in 1 grote groep er heen rijden, dat lijkt me wel mooi .
Is het net over de grens? Bij welke grote plaats? Dan hoop ik mijn auto al wel verlaagd te hebben hahahaha
|
|||
|
|||
ik ga ook heen want
der See ruft, aber ist zu weit zo denk ik er ook over en naar de arena ben je zo |
|
||||
|
||||
Ik zit er ook over te denken om erheen te gaan. Dus als er nog meer uit het oosten die kant op gaan, hoor ik het graag.
|
|
||||
|
||||
Kunnen we met zijn allen niet ergens aan de grens afspreken?
Wat is het adres eigenlijk .... makkelijk voor de routeplanner
|
||||
|
||||
Quote:
Ik rijd via de A67 (grensovergang Venlo) Als er meer mensen zijn die daar langs komen? Sluit me graag aan. (ik weet dat het GTI edition is, maar wel graag rekening houden met m'n 1.1)
|
|||
|
|||
Ik kom ook bij Venlo de grens over,en volgens de site van grd komen er nog veel meer vanaf deze kant (richting Eindhoven)...
|
|
||||
|
||||
Ich bin auch dabei! Ik ga wel vroeg (uurtje of 6 hooguit) vertrekken om de ergste drukte voor te blijven. Rond een uur of 7 passeer ik de grens bij Arnhem, dus als iemand daar nog aan wil sluiten...
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Voor mij is het ook de bedoeling om bij Venlo de grens over de gaan bij de A67. Misschien dat we dan bij een Parkeerplaats bij de grensovergang af kunnen spreken zodat we met een groep daarnaartoe kunnen rijden. Is altijd gezellig toch?
|
|||
|
|||
zijn er ook mensen die bij vaals de grens over vliegen.......?????? Wij komen daar langs..... kunnen we nog een stukje vliegen richting de schalke arena........
|
|
|||
|
|||
Nog een week jongens...
De Belgische delegatie vertrekt rond 10 na 6 in Maasmechelen, denk dat we dan ron 7 u in Venlo zijn. Wille jullie dan daar op ons wachten, of is dit jullie te laat?? Wij kunnen bijna niet vroeger, zijn nu al mense die om 4 u moete vertrekke. groetjes Christ0 |
|
||||
|
||||
nou 7 uur lijkt mij ook wel een goede tijd om in Venlo te zijn. Maar waar wordt er dan afgesproken bij / in Venlo?
|
|||
|
|||
Aaan de grensovergang in Venlo heb je toch een redelijk groot tankstation dacht ik...
Laat ons daar dan afspreken... Greetzz Christ0 |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil in Venlo eventueel wel aansluiten, voor de grens is nog een GULF tankstation (aan de snelweg) Gelsenkirchen is vanuit Venlo nog maar 75 km's |
|
|||
|
|||
wooot wooot....
laat ons hope dat we voor iedere km nog te rijde een golfje in kolonne hebbe Komaan mense, hoe talrijker jullie reagere, hoe makkelijker voor mij om eventueel de bende iets vroeger te late vertrekke om zeker om 7 u in venlo te zijn... greetzz Christ0 |
|
|||
|
|||
Quote:
wij rijden vanaf landgraaf om 07.45 weg dan grensovergang aachen richting gelsenkirchen tot nu toe met ongeveer 15 autos
|
||||
|
||||
even voor de mensen die via venlo de grens over gaan
op het VW forum hebben we al een afpsraak om te verzamelen net voor de grens overgang hier ligt aan de A67 het douanekantoor waar voldoende parkkeergelegenheid zal zijn op een vroege zondag ochtend.(op een enkele vrachtwagen na dan.) verzameltijd is om 7:00 en dan wordt er doorgereden naar gelsenkirchen. dus even kort samen gevat Venlo 7:00 aan de A67 bij het doaune kantoor Ikzelf ben er denk ik wel wat eerder en ben te herkennen aan een witte golf 2 groetjes mike |