|
||||
|
||||
Ik heb je spullen vanmiddag gezien ziet er goed uit, nu ff wachten tot maandag
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat Split52 al heeft gereageeerd maar ik kan het niet laten zelf ook nog ff te reageren: De T2 is nooit standaard met rembekrachtiger geleverd. De nieuwere T2's zijn wel redelijk schaars zonder rembekrachtiger maar toch, je kon hier op bezuinigen als je wilde. Oh ja: zelfs de eerste modeljaren van de T3 waren zonder rembekrachtiger leverbaar! Disclaimer: Braziliaanse en Mexicaanse T2's zijn buiten beschouwing gelaten in bovenstaande bewering.
|
||||
|
||||
Zo, Wolf z'n 77'tiger dubbel cabine is gisteravond van 944 naven/ schijven en Boxster remklauwen voorzien.
Met dank aan alle helpers en meekijkers .. het was gezellig Last edited by Area51 : 27-06-2006 at 07:37. |
|
||||
|
||||
Godkannonnen, dat ziet er lekker uit!
Velgje zit zeker goed gevult met die remklauw!?
|
||||
|
||||
Wat een stukkie techniek! Gister ff wezen meekijken en idd errug gezellug
|
||||
|
||||
WAUW! wat zal dat remmen... niet bang om de carroserie eraf te remmen? Wat kost zo'n set nou? zal niet goedkoop zijn denk ik...
|
|
||||
|
||||
Ziet er chique uit zeker de rvs remleidingen
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit man. Misschien ook iets voor mij in de toekomst.
|
|
||||
|
||||
Vanwege een iets meer klassieke look zijn de karreNwielen vervangen door een
wat beter bij de stijl van de bus passend klassiek stalen 911 velgje ... voor met 165/50, achter komt er een ander maatje op ... wat, dat weet de eigenaar nog niet
|
||||
|
||||
Wat een fijn busje...
|
|
||||
|
||||
Erg vet dit allemaal!
|
||||
|
||||
Jullie moeten echt ophouden met gave bussen te posten!
Ik wil ook een bus! |
|
||||
|
||||
zijn dat 15s of 14 inchers?
het ziet er nogal klein uit
|
||||
|
||||
ben er ook niet kapot van... mss met een dikkere band en porker wieldoppen dat het wat beter staat?
|
||||
|
||||
Saaie wielentjes en vooral (te) klein.
Wiebrand
|
||||
|
||||
Dit Stahl staat geil.....mag wel nog wat omlaag dan vind ik.
|
|
||||
|
||||
Dit noem ik de "904-look".
|
|
||||
|
||||
Quote:
zie volgende post... |
|
||||
|
||||
Quote:
PFFF...zit ik net een heel verhaal te tikken Maar inderdaad, zoiets was de bedoeling. Last edited by scumbag : 08-11-2006 at 23:06. |
|
||||
|
||||
Goed voor de RSI zullen we maar denken
|