![]() |
|
||||
|
||||
![]() wie was het snelst? porsche
![]() wat zijn het voor uitvoeringen van de porsche en a3? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Of waren ze je een beetje aan het dollen? :p Toch leuk als je de camera bij je hebt, leuke situaties meteen vastleggen. Zaterdag nog een kanariegele golf 3 gezien bij de Miro in enschede. Flink verlaagd, met booskijk(stickers?). |
|
||||
|
||||
![]() gisteren in helvoirt rode golf rally met witte achterlichten..zag er errug kewl uit!
was rond 18:00 uur |
|
||||
|
||||
![]() en peter, nog gewonnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jazeker ! Boxmeer komt voor Cuijk , en daar wonen ze , hehehehe dus ik was eerder thuis!
een S3 en een 911 3.2 L scheelt niet veel, ![]() |
|
||||
|
||||
![]() winnen is winnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() de foto is niet gelukt maar goed het was een vr6 synchro een passat..niet echt extreem bijzonder maar ik zie ze niet vaak.
|
|
||||
|
||||
![]() VR6 synchro of V6-4Motion¿
|
||||
|
||||
![]() er stond duidelijk op de achterkant...vr6 en daaronder synchro
|
|
||||
|
||||
![]() Oh, kdagt altijd da die "nieuwe" passats V6 4Motion waren. Weer wa geleerd.
|
||||
|
||||
![]() dit is er eentje uit 98..toen was de v6 4motion nog niet uit volgens mij
|
|
||||
|
||||
![]() een best mooi vw busje kwam ik tegen
verlaagd...bodykitje eraan..spoilertje...dikke mistlampen voorop...zonneband(ben ik zelf niet zo fan van) zag er goed uit... |
|
||||
|
||||
![]() vandaag vlak voor de brienenoord.... geel/witte T2. gast in leger uniform erin...
|
||||
|
||||
![]() Zondag rond 18:00 bij de Macdonalds in Rosmalen
Jawel de gloedjenieuwe Lamborghini Gallardo...en ik heb focking veel foto`s...ik zal ze vanavond of morgen wel even posten...er vielen me nogal wat dingetjes op aan die gekke lambo tis toch bijna een vw zo`n lambootje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Muisgrijze polo steilheck met geblindeerde ramen en een roofrack, meerdere malen gespot in Breda en bij Mercedes Rutchen (Trucks e.d.)
|
|
||||
|
||||
![]() maandag rijnhal arhnem , zwarte 6N met "speedbreakers"op de zijkant vd ruit. (zwart getint glas.)
|
|
||||
|
||||
![]() In die polo is de vriendin van Baaneman volgens mij
|
|
||||
|
||||
![]() vorige week donderdag, Rijswijk op de Verryn Stuartlaan: zwarte type 2, TX-RN-78, enkele wissert, DTM pijp, verlaagd en 17". Een of andere rode sticker op de achterruit. Iemand?
|
|
||||
|
||||
![]() net , BMW m3 wannebee ..... NOT
![]() en een Mk2 blauw D8 een 16v ofzo zag er netjes uit . A73/ A77 |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren paasmaandag. Provinciale weg Brakel richting Zaltbommel volgens mij Christiaan in een blauwe cabrio met gepolierde bbs-en, vrouwelijk persoon ernaast en de "haren in de wind"
![]() Arjan |