|
||||
|
||||
Hoe ga je het laswerk verichten?
Mig,of leen je het werk uit,of wat anders?
|
||||
|
||||
Nou, ik denk dat het eruit kwam zetten door mijn plamuur kunsten En er is heel veel kwaliteitsverschil in verschillende plamuren. Hopelijk blijft ie bij jouw goed zitten! Heeft ook vaak met de lak laag die eroverheen komt te maken, deze kan ervoor zorgen dat het plamuur goed blijft zitten en niet uitzet/scheurt.
|
|
||||
|
||||
Ik ben van alle gemakken voorzien thuis, zo heb ik een MIG/MAG apparaat en een lintzaag, daarnaast natuurlijk de gereedschaps wagen met vanalles en nog wat.
En daarnaast kan ik op mijn werk nog knippen, ponzen, buigen, zetten, draaien, lassen enz enz. |
|
||||
|
||||
Je hebt het goed voormekaar hoor ik al weer.
Het probleem met mij is dat ik geen goed lasaparaad(travo)heb. Ik heb de gaten geprobeerd weg te lassen maar met electrode werkt gewoon niet. Dus vandaar ik maar niet het gat eruit heb gesnede en gelast. Ik heb hem wel met zeer sterk polyester dicht gekregen en een gedeelte doorgesmeerd over het blik. Laten we het zien wat het doet,zoniet dan toch lassen.
|
||||
|
||||
Ja, met de "old skool" elektrodes is het geen pretje. Ik las het plaatwerk met een licht apparaatje, met 0.6mm draad. Denk dat het lasapparaat vast wel ergens op een van de fotos staat op mijn site.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo!
We zijn weer begonnen na 3 maanden andere dingen doen. www.vwgolfmk2.tk voor de complete site. Hier de rechtstreekse link voor de luie mensen We zijn weer begonnen mensen. |
|
||||
|
||||
Zo vandaag weer een dagje geklust.
Veel vooruitgang geboekt. www.vwgolfmk2.tk en dan op 2 september klikken Of luie mensen klikken hier |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jammer dat hier ook nooit eens een reactie gegeven wordt, heb ik ook wel last van. Leuk dat je ook op dit forum zit. Je zit toch ook op VWForum.nl?
Ik ken je project iig al heel lang, erg leuk om te zien hoe goed je nu bezig bent! Kanp werk. Een mooi voorbeeld voor mij (hoop ooit zo ver te komen iig!). Ga zo door! |
|
||||
|
||||
Er wordt idd weinig gereageerd, maar dat vind ik niet erg hoor, aan de hits op mijn site te zien wordt er genoeg naar gekeken, dus dat is ook een soort waardering.
Bedankt voor jouw reactie Zelf ben ik veel opzoek naar projecten van mensen, maar je ziet zelden fotos of iets dergelijks waar ze laten zien hoe ze het hebben aangepakt, om andere iets te leren, of om dingen die fout kunnen gaan te waarschuwen. Dit hoop ik met mijn site een beetje te bereiken, dat de mensen een idee hebben wat er bij komt kijken e.d. En waar ikzelf tegen aan gelopen ben. Owjah, ik zit idd op het vwforum.nl maar daar post ik alleen mijn updates, dus zelfde als hier. Heb gewoon weg geen tijd om alle fora bij te houden (volksforum en vwforum). Dus bij deze. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is hard werken, die VW Scene heb ik ook liggen. Ziet er goed uit. Richard (hier van het forum had ook laatst een topic geopend van een Ebay Golf Mk1. Dat zag er nog veel beter uit. Ben zelf niet zo van het chroom en vergulden maar kijk maar even:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ighlight=matras Geen deuken e.d. erin maken he! |
|
||||
|
||||
Dat is idd knap, maar persoonlijk vind ik dat weer "over the top" Zo gaat het dus NIET worden
|
|
||||
|
||||
Gelukkig maar!
|
|
||||
|
||||
|