|
|||
|
|||
________________ZO,WEER 1 JAAR APK____________________
Kosten 1 band +de APK |
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd
|
|
|||
|
|||
Heb ik weer
Wil wegrijden en het lijkt wel een oude diesel is geen gang in te krijgen Denk dat de vervroeging van de ontsteking niet meer werkt Heb vakantie dus kan weer een paar dagen sleutelen en gelijk de kleppendekselpakking vervangen Last edited by golf mkII 16v : 02-08-2007 at 13:17. |
|
|||
|
|||
ZE IS DOOD
Hopen dat het met een andere regelunit opgelost is[/QUOTE] |
|
|||
|
|||
Nou heb het een en ander aan electronica geprobeert
zonder resultaat Toen maar compressie meten en ja hoor het probleem 1e cilinder 8bar 2e cilinder 2bar 3e cilinder 4bar en de 4e cilinder 4bar Die gaat het dus nooit meer doen Ga er morgen de kop maar afhalen en zien wat ik tegen kom Denk zelf wel een paar verbrande kleppen |
|
|||
|
|||
dat hart is dan niet veel meer moet toch 12 bar compressie toch .
|
|||
|
|||
Quote:
Tussen de 10 en13 bar slijtgrens 7.5 |
|
|||
|
|||
heb er de kop maar afgehaald en weg gebracht voor revisie Nieuwe kleprubbers laten vlakken en kleppen opnieuw inslijpen Had nog een andere kop maar daar zaten scheuren in Nog gevonden een oliekoeller van een golf 1 GTI en dat maar gelijk pas gemaakt Enige aanpassingen De plaats van de oliekoeller Hoop maandag de kop terug te hebben en dan gaan we weer verder |
|
|||
|
|||
In de tussentijd dat ik op de kop moest wachten gelijk maar even het tapyt vervangen Had de vorige eigenaar een schaar in gezet Het nieuwe [gebruikte]tapyt Heb de kop terug Nieuwe kleprubbers gevlakt en kleppen opnieuw ingeslepen Nieuwe pakingen en rekbouten Best even wat kracht zetten [de 3e keer 180graden] Bijna klaar En ze loopt. even dan De motor viel uit en niet meer aan de gang te krijgen Als ingeving even de kleptiming gekontroleert en die stond dus niet goed[wel eerst van tevoren goed gezet en gecontroleerd] Nou goed gezet en ja hoor 2 tellen deed ze het Was weer van tijd Na even nadenken[deed wel zeer] krukasriemwiel er af gehaald,en JA dat was het De nok die er aan hoort te zetten was er compleet af Na dat gefixt te hebben loopt ze weer SUPER Moet morgen weer aan de gang want er loopt iets ontiegelijk aan op de distributiekap |
|
||||
|
||||
Ziet er veel belovend uit, maar heb je geen last van kleur verscheel....?
|
|||
|
|||
Ja heb ik wel
Heb nu 3 kleuren grijs Achter is fabriekaf spadborden zijn spuitbus en het portier is van een sloper |
|
|||
|
|||
Quote:
Die heb je maar weer. Ziet er verder goed uit, succes !!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zeg maar zo, mooi grijs is niet lelijk
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is toch met rood? Wordt een leuke 16v!
|
|||
|
|||
Je moet het van een afstand bekijken[net als een schilderij]
Op de foto's lijkt het erger als in het zonlicht int echt |
|
||||
|
||||
Quote:
rood, grijs, het was iets met een kleur.....
|
||||
|
||||
Jaja, je hebt de klepel horen hangen maar weet niet waar de fiets hangt...?
|
|||
|
|||
Quote:
Elke kleur is mooi Grijs is niet mijn favoriet[ze is nou eenmaal zo] maar wat wil je voor 350euro[ook nog keuze hebben in kleur] |
|
||||
|
||||
Ben blij voor je dat alles weer werkt Jan.
Zou zonde zijn.. Zilvergrijs is toch een superkleur voor een golf 2 |
|
|||
|
|||
Was wel even werk
Maar ben er weer blij mee Ze is een stuk sneller er door geworden |