|
||||
|
||||
nice!! ook lekker laag!
|
||||
|
||||
Quote:
ohw dat valt nog reuze mee hoor... met de BBS`en lag ie nog zeker 3a4cm lager |
|
||||
|
||||
ok I see.. maar ik bedoelde dat ie nu lekker laag ligt vergeleken met de hoogte dat ie was toen je `m had aangeschaft
|
||||
|
||||
Quote:
ohw dat zeker... maar gaat binnenkort nog een stukkie omlaag denk ik zo ... even de randjes van de wielkasten omslaan, en aan de voorzijde de kunststof binnenschermen verwijderen. dan moet ie nog wel wat kunnen zakken denk ik zo |
|
||||
|
||||
Ja mooie wielen heb zelf ook een setje zit nu inmiddels op mijn cabrio naar een jaartje of 4 op de type 1 gti gezeten te hebben.
Bij mij gingen de wielen voor ook niet, maar door een klein beetje met de slijptol over de voorremmen heen te gaan ging het perfect........ |
|
||||
|
||||
damn dat zie ik nu pas, heb je de zijknippers weggedaan en daar wolfsburg embleem geplaatst.
hoe heb je dat eigenlijk gedaan ?? is dat zo om te zetten of moet er nog meer gebeuren ? velgen zien er toppie uit
|
||||
|
||||
Quote:
`t zijn in principe gewoon stickers maar dan van metaal ik heb de knippers eruitgehaald incl. kabels e.d. en daarna gewoon `t embleem over de gaten geplakt... ìt`s as easy as that ben ook nog steeds op zoek naar de ''edition one'' folie voor op de motorkap. had laatst een site waar ze deze nog verkochten maar waren helaas uitverkocht... en ergste is dat ik nu niet meer weet hoe die site heete, kan goed zijn dat ze ze nu wel weer hebben Last edited by Dubweiser : 09-01-2006 at 15:26. |
|
||||
|
||||
Quote:
wat een cool huis!!!
|
||||
|
||||
Quote:
[iets off-topic] @Alex, zit er ook zeer netjes onder zeg, wat heb jij precies voor specs van velg en spacers? ik twijfel nog steeds om achter iets breder te gaan, heb nu et 25 met 5 mm spacers, maar dan staan ze gewoon net niet zo mooi als vóór waar ik ook 5 mm spacers heb om niets te laten aanlopen[/iets off-topic] @Dubweiser en nu niet net als ik in de 1e week vol een stoep raken, ik zie dat bij jou de velgbeschermer ook lekker zijn werk NIET kan doen elke keer als ik mijn auto zie met deze rims eronder weet ik weer dat ik de juiste keuze heb gemaakt, wat een super velg!!
|
||||
|
||||
Quote:
ahhh dat is mooi dat ze gwoon over het gewone gat passen. jammer dat je die site niet meer weet maar als je er nog een keer achter weet te komen moet je het me zker ff laten weten, o.k.?? wat zijn nog verder plannen met de auto ? vind hem persoonlijk de mooiste edition one die ik tot op vandaag gezien heb
|
||||
|
||||
kijk dat zijn nog eens fijn om te horen
En als ik die site nog eens tegen mocht komen ben jij de eerste die `t hoort m`n verdere plannen met de wagen is niet al te veel meer (teminste voor nu nog niet) wat nog wel zeker gaat gebeuren dit jaar is dat er een andere uitlaat onder komt, want die er nu onder ligt is niks (remus) zit te denken aan een van supersprint. maar dat komt over un half jaartje pas zo rond juli een keertje... |
|
||||
|
||||
Vond de BBS mooier staan maar dit is ook niet verkeerd.... alleen die uitlaat :shock:
De wielen die je eerst had heb ik ook gehad denk ik, 7x16 TSW Hockenheim.
|
||||
|
||||
Quote:
de BBS`en stonden zeker niet verkeerd nee, en die uitlaat is inderdaad een shock jah... maar daar komt gelukkig verandering in. moet er alleen een beetje geduld mee hebben... en dat is niet een van m`n beste eigenschappen de wielen die er eerst onder lagen waren 17'' wolfrace velgen, die ik nu gedoneerd heb aan een vriend van me, ze liggen nu onder z`n caddy |
|
||||
|
||||
he Willem,
het duurde even voor de foto's er waren maar het ziet er top uit. Zeker met een spacer achter gaat het helemaal goed komen. Mooie kar zo ,niet al te veel meer aan doen vind ik zelf ! Wat dat embleem betrefd wil ik nog het volgende melden: Ik heb op mijn oude golf 2 een embleem gehad wat je in de oude gaten van je knipperlichten kon klikken(niet plakken dus) Ik weet alleen niet meer of dit nu g-60 of wob edition emblemen waren. Ze waren in ieder geval wel origineel vw(misschien is informeren bij de dealert) groeten |
|
||||
|
||||
netjes..
|
||||
|
||||
Quote:
dat klopt. die zijn inderdaad ook te krijgen die je er zo in kunt klikken maar daar betaal je weer iets meer voor... ik heb deze 2 emblemen samen voor €15 kunnen kopen, dus dan maakt `t me niet uit of `t nu geklikt of geplakt is En toevallig rijden er hier in sevenum nog 2 andere edition`s one rond, (we zijn met 3 man sterk) en bij deze zitten de emblemen ook geplakt |
|
||||
|
||||
Ja erg stoere hoepels..!!!!
|
||||
|
||||
wat een cool huis!!! @ René: ja die rolluiken zitten er niet voor niks voor............
@ Huibert, ik heb geen spacers, ik heb voor et 25 en achter heb ik et 20 alleen moet ik zeggen de mijne is zo laag dat het achter nog wel wat aanloop probleempjes geeft, daar moet nog ff wat aan gebeuren. Voorts heb ik voor constant problemen met mijn aandrijfas, zit nu inmiddels de tweede onder en is weer kapot!!!!!!!!!!!!!! Hij is gewoon te laag(en veel te stug) wat heb jij voor een verlaging eronder zitten?????? Trouwens qua winterwielen hebben we ook dezelfde keuze................ |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn de kleine dingen die het hem doen ik had eerst ook een brulpijp eronder toen ik de edition kocht maar binnen een dag zat er weer een originele einddemper onder. Bij de weg, volgens mij zitten mijn logo's geklikt in de schermen.
|
||||
|
||||
daar heb je helemaal gelijk in dat het de kleine dingen zijn die `t `m doen. en de uitlaat zat er al onder toen ik `m kocht, en dat is ook voorlopig `t enigste wat ik er nog aan wil veranderen... en niet meer zo`n dubbele einddemper maar meer zoiets
en over die logo`s; nu weet ik `t ook niet meer maar `t maakt me ook niet zoveel uit of `t nu geklikt of geplakt zit... `t ging mij erom dat ze erop zaten i.p.v die knippers |