|
||||
|
||||
Je bent een echte Golf 2 liefhebber én je kan goed lassen, anders begin je hier niet aan volgens mij
Goed werk zeg!
|
||||
|
||||
Goed bezig hoor! lijkt me een cool project....
|
|||
|
|||
maar komt de orginele kleur er weer op of wat anders er op?
|
||||
|
||||
Dat achterpaneel heb je met proplassen erin gezet of niet, is dat een beetje te doen? Ik heb mij onderkantje achter nog niet helemaal netjes namelijk (tis wel een dikke bumpert dus je ziet er niks van...).
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou willen dat ik zo kon lassen, maar ik heb hulp van een oldtimer restaurateur. Quote:
jazeker, de originele kleur komt er weer op! Quote:
Het is er ingezet met proplassen, het is wel te doen, maar je moet wel met 2 mensen zijn, 1 iemand moet de plaat goed aandrukken. puntlassen gaat denk ik beter, maar wij hebben niet zo'n apparaat |
|
||||
|
||||
nice project bugs
wordt tijd voor weer een update
|
||||
|
||||
Hey Bugs,
Rijdt dat hok nog niet.. Kom binnenkort maar weer eens langs een bakkie doen en ff kijken hoe het er in het echt uit ziet! Echt Respect dat iemand met zo'n basis uberhaubt nog begint! |
|
||||
|
||||
Quote:
waneer ga je bakkie doen dan bij bugs, ga ik denk ik ook wel mee, lang geleden dat ik bugs gezien heb(was nog in ver verleden dat bugs nog in brummen kwam bij vw-team brummen)
|
||||
|
||||
Ziet er erg vet uit allemaal, helemal met die dikke trabbi op de achtergrond
|
||||
|
||||
veel respect voor dit project! super om te zien hoe dit golfje gered wordt.
ga deze in de gaten houden! gr gary |
|
||||
|
||||
Super werk!
|
|
|||
|
|||
man volgens mij ben je echt al eeuwen bezig ermee he
maar komt goed neem ik aan.. toch jammer dat je niet meer in het hok tegenover de mijne zit kon ik er wat vaker naar kijken hoe de grote jongens het aanpakken.... |
|
||||
|
||||
Quote:
pas 3 jaar hahahahaha vandaag te horen gekregen dat ik dit jaar nog, mijn blok gereviseerd en al terug heb! |
|
|||
|
|||
mega cool laat je dat laswerk door bert doen?
gr jarno |
|
|||
|
|||
poeh hee heeft bas daar ook eindelijk tijd voor gevonden of laat je een ander het doen??
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee, door een oud-collega van Bert. waar ken ik jou dan van? graaf graaf |
|
||||
|
||||
Quote:
jah, bas is weer aan de gang gegaan, de onderdelen zijn er al! ik had zelf gezegd dat er geen haast mee was |
|
|||
|
|||
ik ben jarno uit ulft en rij nu in een mk2 bj 87 gti kr ik zag jou vrijdag rujen in ulft met een polotje kan dat? heb vroeger gewerkt bij jansen in ulft heb toen samen met bert en remco gwerkt
|
|
||||
|
||||
Quote:
als het een witte steiheck met een blauwe pluim er achter was, dan zou ik het kunnen zijn |
|
|||
|
|||
jio haha zag alleen geen rook haha maar mooi project super respect
|