![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahahaha en bedankt he ! hahaha
maar die roze doet zijn werk wel ![]() Ze heeft idd de rest wel laten zitten gelukkig dus kan toch eten met oud en nieuw ! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo heb maar ff moeten bijslapen vanmorge aangezien ik om 4 uur wakker werd gemaakt....Stelletje debielen!!
![]() Schrik om 4 uur wakker omdat ik glas hoor rinkelen en veel geschreeuw.....Ik als een idioot naar beneden gerent... Bleek dat de buren het nodig vonden om bij hun eigen huis ramen in te gooien omdat ze geen sleutel hadden en hun zoon de deuren niet open deed..... ![]() Nou toen ging het gesodemieter in huis nog een uur door....en volgens mij waren ze daarna zo lam van het zuipen dat ze dachten kom laten we gaan slapen.... ![]() Wie weet wat ze dan in gaan gooien...
|
|
|||
|
|||
![]() Fijne buurt woon je Linnie.
Pfffff ik heb hier een aantal jaren terug zo'n fijne buurman gehad die aan de drank zat. Overdag hoorde of zag je hem niet maar s'nachts kwam die los. Zuipen en muziek keihard aan.
|
||||
|
||||
![]() Dat is nou het mooie van een dorp.buren wonen ver genoeg zodat je geen last hebt van geluidsoverlast..oftewel vrijstaandehuisjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das waar, maar hier heb je wel sensatie ![]() ![]() Wel op tijdstippen die kut zijn maar toch ![]() Ik zou niet willen ruilen hoor ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das mooi...ik ook niet ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das ook wel weer waar ![]() ![]() Hier moet je godver met de buren vechten om een parkeerplaats..... (ze rijden Opel...ja das nog het ergste ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Dus ff lekker off-topic ??...............nou.......toch nog ff ON: de hele dag in de garage met de GTI bezig geweest......lekker bij de CV (verwennerij he !!!)
En nu wel Off: JK...........hoe ist met je smoel ?? nog pien in de bek ?? ![]() Ik zit te wachten op die bergen sneeuw..........en op m'n vrouw die zo thuiskomt van haar werk (hehe.....verschil mot er wezen he) Nou zal ff gaan kokkerellen.............k'zou zeggen: laterssssss Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() Nou met mijn smoel gaat het goed geloof ik ! heb er nu nog geen last van !!
Hoop dat ik nog thuis kom vanavond !
|
||||
|
||||
![]() ben weer lekker thuis, geen ijzel geen sneeuw en geen gezeik in het zuiden des lands
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Laten we even gezellig dit BS-topic in leven houden !!!!
Wie heeft er nog iets ONzinnigs te melden, behalve dat het vrijdag de 13e is ??? Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() ik bennog steeds ziek...en ik moet vanmiddag 2 tentames overleven....hoe moet ik dat in godsnaam gaan presteren...
|
|
||||
|
||||
![]() IK heb niks te melden tis vrijdag de 13e dan moet je je rustig houden !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk niet dta die man nog levend uit zijn coma komt wat jullie? |
|
||||
|
||||
![]() Ik wel die stap zometeen gewoon uit zijn bed !
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop voor hem van niet, als zijn toestand ernstig is zal ie toch al niet lang meer leven.. dan maar liever niets meer ervan meemaken.
Live vanuit het UMC te Utrecht... op vrijdag de 13e naar de snijzaal, wie verzint het ![]()
|
||||
|
||||
![]() hmm...
eindelijk weer es een offtopictopic..... heb ik geen tijd... ![]() ga douchen... vriendin komt zo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vriendin rene ? Foto
|
||||
|
||||
![]() alsjeblieft
![]()
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 13-01-2006 at 12:59. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mag je ook zelf snijden ? Dan uitkijken voor je vingers Anders voor de spetters |