|
||||
|
||||
ja was leuk inderdaad spreek je miss volgende week wel
|
||||
|
||||
jaaaa weer nieuwe pics
heb vorige week mooie spulletjes op gehaald bij de ijscoman van het forum zie hier een prachtig linker voorscherm en een mooie rechter deur en een doos met hele mooie spulletjes heb veel extra dus mocht er iemand kleine dingen zoeken mailt ff en vandaag de achterzijde verwijderd van me wagentje samen met peter (peppie) hier het motorblok en hier de de versnellingsbak met assen en de achtertrein en peppie met me achtertrein met de vraag hoe kan ik die het beste eruit halen lukte namelijk niet helemaal iemand suggesties en hier de bodem op ze kop met een enkel klein gaatje meer niet dus suggesties hoor ik graag
|
||||
|
||||
waarom laat je de bodem niet stralen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dikke schroevendraaier/breekijzertje erachter en naar voren wrikken ! Wel met beleid, er staat spanning op als je hulp nodig hebt, let me know!
|
||||
|
||||
ok dan bedankt gaat een poging wagen enne miss mag ik peppie ze straalsetje ff lenen en dan met compressortje ff testen
hopen dat et sneller gaat dan schuren
|
||||
|
||||
het duurde ff maar heb nieuwe foto"s moet ze alleen nog even op de pc krijgen en dan staan ze er uiteraard zo snel mogelijk op
|
||||
|
||||
hier de beloofde foto's dit is de onderkant van de auto die ben ik nu helemaal kaaal aant maken
en zo zoals het nu ongeveer is en zo ben weer beziog nu wachten op warmer weer zodat ik kan gaan coaten
|
||||
|
||||
heb jij geen prive leven.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
prive leven wat is dat ???
|
||||
|
||||
Nog iets gescoord op Budel?
|
||||
|
||||
ja genoeg leuk spul; wat ik heel hard nodig had :P:P
|
||||
|
||||
oh oh oh slecht hoor hele tijd geleden gepost maar heb ondertussen veel nieuwe spullen gescoord waar ik zeer blij mee ben
en heb nu ook kevertje en die vergt toch ook meer tijd dan gehoopt maar gaan weer met vol goede moed beginnen gok volgende maand weer nog ff paar klussies en dan gaan we weer foto's uploaden lukt even niet maar komen snel en dan is er weer heel wat moois b ijgekomen groeten allen
|
||||
|
||||
zo das lang geleden
hallo terug van weggeweest.
is lang geleden maar niet stil gezeten de bodem staat alweer een tijdje klaar gepoedercoat en wel. volledig nieuwe remmerij en lagers alles nieuw. foto's zal ik vanavond een plaatsen er is ook las werk verricht aan de carresorrie . alles te zien vanavond on picture. dan vakantie en gaan we weer verder met het inlassen van stukken.
|
||||
|
||||
grote update met FOTO'S
hierbij de foto met wat er toch wel de afgelopen jaren is gebeurd ben er nog lang niet maar toch we gaan door.
hier de bodem nieuw in de coating en klaar om gereed gemaakt te worden en nog een nos spatbord rv en nieuwe koplampen meer even niet ik kan geen foto's meer uploaden. groeten ramon