![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben heelhuids tot thuis gegleden van gent naar sint niklaas met men golf, vond het best wel leuk. Enkel die truckers die op de E17 iedereen inhaalden en overantwoord reden was iets minder leuk. Rijden op sneeuw het is eens iets anders, al voelde het soms alsof ik over keien reed.
De les in destelbergen over de kevermotor was prima, ik heb er veel van opgestoken ook voor men typ 4. Ik kijk al uit naar de volgende les! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ahum... Ik ben gister dus flink afgestraft voor deze opmerking... Moest om 22.00 uur van m'n werk naar huis... Eerst 10km provinciale weg (80 km/h) en daarna nog wa snelweg en binnendoor... Ik heb denk 2 km 60 kunnen rijden op de snelweg, de rest tussen de 20 en 40 km/h.... Zo'n lage kever is ook niet leuk als de sporen meer ijs dan sneuw zijn... Maar we zijn weer heel thuisgkomen en de rotonde's waren wel leuk ![]() Vandaag ook nog ff aan het uitleven geweest. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vrijdag om 15:00 vertrokken uit Enschede, 00:30 aankomst in Leusden (amersfoort).
A35 rolde nog, A1 totaal niet meer... uiteindelijk ben ik er bij Wilp af gegaan en binnendoor door de bossen bij Apeldoorn. Daarna kwam ik wederom stil te staan op de N310 richting Harderwijk. Was rond 23:15 in Harderwijk en daar ff een bakkie gedaan bij Baseknot, was behoorlijk gaar toen.
|
|||
|
|||
![]() Wat een ramp zeg bij omgeving enschede. En dan vooral in Haaksbergen waar ik woon. Ik heb gewoon het hele weekend geen stroom gehad. Vrijdag middag ging het er rond een uur of 14.00 af en zondag avond kwam het er rond een uur of 23.00 weer op. Pfffffffff!!! (ach ja, had wel mooi een weekend vrij, want werken was er niet bij
![]() Is ook wel weer een keer wat anders. Een zooi kaarsen in het café een paar heaters op gas er bij. En maar feest vieren.
|
||||
|
||||
![]() En vandaag weer sneeuw hier in Eindhoven..
gelukkig maar een beetje dus tis zo weer weg..
|
||||
|
||||
![]() Weet er nog iemand een loodgieter ! het regent binnen bij mij !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik weet der wel een....maarja of je der wat aan hebt ??? ![]() Regent het nog altijd binnen?? ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ja dat water stroomd mooi door !
maar ik ben al lekker thuis ! maandag maar eens bellen met de loosgieter voor een nieuwe goot !