|
||||
|
||||
Quote:
jah ik d8 ook al dat die te bol was maar dat kan ook mischien door de belichting komen....moet ik ff kijken..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
in cinema 4d kan je vier verschillende aan zichten nemen...totaal, voor, zij en boven aanzicht.... Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij heb je die linkerheft toch gewoon in een symmetry op de x-as "gegooid"? |
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb idd een aantal dingen in symmetry gezet... heb ik voor de grap ff het busje in de goeie kleuren gezet groot formaat Gr. michiel
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
de punt van de V moet niet helemaal tot aan de onderkant van het voorfront lopen. hij moet zo'n 5 cm boven de bovenrand v/d bumper stoppen
|
||||
|
||||
Quote:
Dit klopt niet helemaal! Normaal loopt er een naad tussen de bumper-achterplaat (ofzoiets) en het front. Hier is er al eens e.e.a. gelast Zo hoort het eigenlijk: |
|
||||
|
||||
Quote:
dit is echt een goeie foto zo zie ik dat de punt idd iets hoger moet eindigen... en dat de neus iets platter moet.... Thnx Gr. michiel
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
hebben jullie mischien ook een foto van de achterkant zonder bumper...want ik wil de ronding aan de onderkant goed kunnen zien....alvast bedankt
Gr. michiel
|
||||
|
||||
http://www.volkswouter.nl Last edited by VolksWoute® : 20-11-2005 at 18:21. |
|
||||
|
||||
Top foto..!! ik was ook hellemaal vergeten dat de zijkant ook aan de onderkant schuin loopt....
Gr. michiel
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt gelijk. Echt ermee zitten doe ik niet. 't Werk dat de vorige eigenaar eraan gedaan heeft is wel netjes gedaan. Mazzeltje: deze (ontbrekende) rand valt voor het oog weg achter de bumper. |
|
||||
|
||||
Quote:
idd je ziet er hellemaal niets van....dus dan maakt het ook niet uit....wat erger is dat de druppel mist in de voorkant van de bus (zoals bij ons )maar jah...als de tijd daar is en hij moet opnieuw onderhanden genomen worden en gespoten en alles....dan komt die druppel er wel weer in..... Gr. michiel
|
||||
|
||||
huh.
hoe zit het nu dan? (die druppel?)
|
||||
|
||||
Ik begrijp je hier ook niet Michiel...
Ik weet dat de druppel bij jullie bus afgevlakt is (heb je me in de spijlbus line-up in Budel over verteld en laten zien). Bij mijn bus is er er helemaal niets mis met de druppel / "V". Last edited by vwspijlbus : 22-11-2005 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Tjah hoe leg ik dat het best uit...Ik denk ook met een foto, zie hier onder....
Toen ze bij kieft en klok de neus hebben vervangen vanwegen de roest zat de druppel er gewoon nog, maar toen die naar care ging, en die terug kwam waren alle deukjes er uit.....maar de druppel was ook plat gemaakt..... ik weet niet of iedereen goed weet hoe een druppel moet lopen hellemaal beneden. Maar hier is mijn druppel...... Gr. michiel
|
||||
|
||||
een voordeel heb je, hoef je ook geen paraplu mee te nemen. zonder druppel geen regen.
leuk projectje, zo kan je waarschijnlijk ook heel makkelijk de kleuren veranderen of niet.??
|
||||
|
||||
Quote:
jah idd...je kan alles meteen veranderen als die af is je kan m verlagen kleur veranderen..... eigenlijk alles wat je wilt kan..... als ik klaar ben ga ik verder met het maken van een pick-up ofzo......maar dat zie ik dan wel weer Gr. michiel