|
View Poll Results: Beige is een stoere kleur!! | |||
Ja, toppie, mee eens! | 55 | 83.33% | |
Mwah, ach, als jij dat zegt... | 11 | 16.67% | |
Voters: 66. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Het interieur van de Golf is er helemaal uit, vloerbekleding is ook wieberen. Alleen nog een paar kleine dingen verwijderen én de portierbekleding, dan is ie helemaal kaal. Ramen zijn er ook allemaal al uit....helaas is het voorraam gesneuveld maar ach, daar zat toch al een sterretje in. Hopelijk is de auto eind van deze week helemaal gestript en kan ik afspraken maken om te lassen, er zijn naast de huidige gaten uiteraard nog meer vervelende plekken gevonden
Als ie helemaal leeg is dan komen er weer foto's. |
|
||||
|
||||
Quote:
Had je niet beter een harde nette zilvere of zwarte of wat voor een kleur dan ook kunnen kopen,je gaat deze toch ook overspuiten dus ik snap het nu niet helemaal meer,het zou dan alleen nog maar gaan om de motorruimte die je niet hoeft te spuiten????Maar mischien denk ik te makkelijk als autospuiter?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze is goedkoper te verzekeren en eerder wegenbelasting vrij
|
||||
|
||||
@ M.I.V.W.
Dat had eventueel wel gekund maar wij (vriendin en ik) zijn helemaal gek op deze kleur dus vandaar viel ons oog op deze auto....bij het slopen bleek het allemaal tegen te vallen. Maar ja, dan heb je er al een heleboel werk in zitten en maakt het ook niet uit of je 4 of 6 gaten moet lassen. By the way, ik ben nog opzoek naar een goede spuiter... @ Jurgen Santana Inderdaad, hij is eerder wegenbelastingvrij en is goedkoper in de verzekering maar dat zijn voor mij niet echt de redenen hoor, wij vinden het gewoon een hele stoere bak! Daarnaast is de rest van de auto wel gewoon keihard. Klinkt raar als je al die gaten ziet maar het is geen vieze oude schadebak ofzo, en dát is nou juist hoe we het hebben willen. Als ie af is, over een poosje, dan staat er gewoon een hele verse, schadevrije Golf II die in eere is hersteld. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon je eigen ding doen er zijn hier zoveel verschillende meningen. Hiervoor is het forum natuurlijk ook bedoeld. Ik ben alleen van mening dat je een auto voor jezelf moet bouwen en niet voor meetings en of voor wat anderen er van vinden. Je zal nl nooit een auto kunnen bouwen die iedereen mooi vind. Ik vind het wel een mooie kleur en blijf het project volgen. suc6 Marco |
|
||||
|
||||
Probleem, dilemma en enige uitweg!
Het is alweer ff geleden dat ik jullie een up date bezogde. De golf is ondertussen echt helemaal gestript, er zit niets meer op of aan.
Het volgende is er momenteel gaande: Het probleem is dat de Golf II voor het karakter "goede basis" wel heel erg veel roest heeft. Nadat de Golf compleet gestript is kwamen er steeds meer kwalijke bruine spots te voorschijn. Dan kom je vanzelf voor een dilemma te staan. Moet je doorgaan of stoppen en een andere basis zoeken. Ik heb het niet makkelijk opgegeven ofzo maar uiteindelijk bleek de boel wel heel erg er aan toe te zijn... Vervolgens is er dus maar één uitweg, als de donder opzoek naar een harde basis om het project te hervatten. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte! |
|
||||
|
||||
een harde golf 2 is toch wel voor weinig te vinden??
|
|
||||
|
||||
keep up the good work! vind het een mooie kleur voor een golf II alleen moet ie idd met zn gat tegen de grond. enne goed te zien dat er weer een golf gered word! enne ik kan uit ervaring meepraten dat een 1.6 best vooruit wil! voor een 1.6 dan.... wasthermostaat en pulldown doos van carb zijn nog goed??
adios gary |
|
||||
|
||||
Dat is misschien nog minder werk als al dat laswerk!
Goed bezig......
|
||||
|
||||
Dus dit project is een doodlopend spoor?
|
|
||||
|
||||
Het project blijft maar de auto moet ruim baan maken voor een betere carrosserie. De vraag is alleen of het dan nog steeds project beige is... Ik wil dat wel graag maar weet het nog niet helemaal zeker.
|
|
||||
|
||||
dat is wel balen...maar ongetwijfeld staan er nnog beige golfjes tekoop die wel onderhuids in goede staat zijn!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yep, heb die van Cor gekocht, 2 weken terug zonder problemen door de APK en rij er nog bijna daily in! (Ook beige btw, maar die wordt waarschijnlijk dessert camo, ivm wat kleurverschillen...)
|
||||
|
||||
Het is wel jammer ja, vooral vanwege het werk en klein beetje geld wat er al in zit... Als je er één ziet, laat het dan ff weten svp want tot nu toe heb ik d'r nog geen één gespot.
|
|
||||
|
||||
Je gaat hem toch overspuiten?
|
|
||||
|
||||
Ja dat is wel zo maar dat was ik met deze Golf van plan omdat de lak niet helemaal top meer was, als ik nu een auto tref waarvan de lak goed is dan spuit ik 'm niet helemaal over.
Ik kom net trouwens op marktplaats een Golf II tegen met bruin interieur...GAAF!!!!! |
|
||||
|
||||
Verkoop je toevallig die einddemper?
|
|
||||
|
||||
Quote:
NEEEEEEEEEEEEEE pedaalemmer.....zéker niet!!!!!!!!!! Ik ben natuurlijk wel goed maar niet GEK! Om in jargon te spreken: Die demper is geil en onbetaalbaar |
|
||||
|
||||
Quote:
SHIT!...anyway mocht je hem toch nog kwijt willen |
|
||||
|
||||
Quote:
ik had nooit gedacht dat een Golf 2 zo zou kunnen roesten en op zulke kritische plaatsen, van een Golf 1 waren we dat gewend, maar van een 2..... ik dacht altijd dat een Golf 2 qua karosserie praktisch et eeuwige leven zou hebben, maar nu weet ik beter, helaas dankzij jou negatieve ervaringen. Wat voor een bouwjaar is de auto trouwens? |