|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja die tt staat altijd mooi he..... maar hebben er al veel op het moment.
Maar wel mooi zo Erik.....
|
||||
|
||||
fanatieke shoppert die erik m...... goed bezig man...!!
dat moet je eigenlijk zelf kunnen word t wat makkelijker om te kijken wat mooi is op/aan je auto voordat je m helemaal veranderd en dergelijke....!!! |
|
||||
|
||||
Dat zeg ik.........
En er zullen er vast wel meer zijn hier die dat kunnen toch. Misschien hebben die nog goede ideeen.
|
||||
|
||||
Quote:
Nou... ik ga voor deze joostema!!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik was toevallig vanavond bij de carbreaker ut wezep..... en die had ook nog iets liggen.... misschien word het wel wat.
|
||||
|
||||
Quote:
nou vertel dan es...... hahaha |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=joossie]Ik was toevallig vanavond bij de carbreaker ut wezep..... en die had ook nog iets liggen.... misschien word het wel wat. [/QUOTE
Ik weet het dan wel!!! |
|
||||
|
||||
vertel dan robbie !!!!!!!!!
|
||||
|
||||
is dit niet wat ? hoef je iig niet zelf meer te polijsten scheelt weer werk !
|
||||
|
||||
Mondje he Robbie........ ook al weet je misschien niet wat ik bedoel maar je weet nooooooit.
En ja die wielen van Peter is wel wat maar die kosten ook wel wat.........en dat zijn ze ook zeker waard ook. We zoeken gewoon weer verder...
|
||||
|
||||
Quote:
hééle dikke velgen voor héél weinig geld |
|
||||
|
||||
Jaa Paul is zeker mooi maaaaaar 10,5 j is gewoon veeeeeeeel te breed voor onder een golf 3 heb hier een setje 9 j liggen en dat past maar net.
en dan moeten er ook nog eens adapters tussen. Sorry maar wel een mooi wiel en mooie prijs.
|
||||
|
||||
Het is misscien afgestompd maar wat denk je van C2tjes. Rand polijsten en hart in kleur van je auto...???? In iedergeval suc 7
|
||||
|
||||
is dit niet wat joostema ?????
|
||||
|
||||
dis ook wel vet !
|
||||
|
||||
dat is zeker vet....
ook al mogen ze van mij wel een stukkie naar buiten zeker achter en daar heeft joostema de schermen toch al voor aangepast |
|
||||
|
||||
Ik weet het lekker ook zal ik het verklappen????
100 euro!!! hihi